افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

6 سامانه نظارتی در جاده های زنجان نصب شد

  • کد خبر : 140136
6 سامانه نظارتی در جاده های زنجان نصب شد

گزارش کردن بازار و به نقل از اداره کل راهداری زنجان، محمد محمدی گفت: 6 دوربین مداربسته با فناوری عکاسی ثابت در جاده های استان نصب شده است. وی گفت: مراحل خرید 30 دوربین مداربسته به پایان رسیده و تا پایان سال نصب و اجرا می شود. محمدی همچنین از اتصال دوربین های نظارتی اتوبان […]

گزارش کردن بازار و به نقل از اداره کل راهداری زنجان، محمد محمدی گفت: 6 دوربین مداربسته با فناوری عکاسی ثابت در جاده های استان نصب شده است.

وی گفت: مراحل خرید 30 دوربین مداربسته به پایان رسیده و تا پایان سال نصب و اجرا می شود. محمدی همچنین از اتصال دوربین های نظارتی اتوبان زنجان – قزوین به فیبر نوری خبر داد و افزود: با این اقدام علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری دوربین ها و کاهش تصادفات رانندگی، تصویر پایدار و قابل اعتمادتری خواهیم داشت. کیفیت بالاتر.

رئیس اداره راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: همچنین دوربین های مداربسته با فناوری عکاسی ثابت در نقاطی از جاده ترانزیتی زنجان – بیجار، زنجان – تبریز، زنجان – میانه نصب شده است. ، در انتهای منطقه قیدار به همدان، از زنجان به تاکستان و انتهای زنجان. منطقه Tehm Churzaq در جایی نصب شد که دسترسی به شبکه برق ممکن نبود.

وی با اشاره به اهمیت پایش بصری محورهای استان برای تردد ایمن کاربران جاده ای یادآور شد: این سامانه ها علاوه بر شناسایی و رصد ترافیک جاده ای، تصادفات، گرفتگی ها و تغییرات جوی می توانند به همشهریان خدمات رسانی کنند. در مواجهه با هر مشکل جاده ای تسریع اتفاق می افتد

محمدی تصریح کرد: همه شهروندان می توانند تصویر دوربین سامانه های هوشمند جاده ای را در نرم افزار و سایت 141 مشاهده کنند و مردم می توانند از این تصاویر و سایر عملکردهای این سامانه برای مدیریت سفر خود استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.