افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

علی نعمتی: در بازی با الدحیل هواداران را در کنار خود داشتیم/ امکانات ما قابل مقایسه با حریف نبود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 140124
علی نعمتی: در بازی با الدحیل هواداران را در کنار خود داشتیم/ امکانات ما قابل مقایسه با حریف نبود – پرسپولیس نیوز

علی نعمتی برگزیده بهترین بازیکن دیدار مقابل نصر از اتفاقات جالب رویارویی با رونالدو و رقیب اصلی اش صحبت کرد و اظهار داشت که با حضور هواداران می توانند از جای خود بلند شوند و جو خاصی ایجاد کنند. رویداد. شاید کمتر کسی فکر می کرد پرسپولیسی که شرایط خوبی در لیگ نداشت بتواند یک […]

علی نعمتی برگزیده بهترین بازیکن دیدار مقابل نصر از اتفاقات جالب رویارویی با رونالدو و رقیب اصلی اش صحبت کرد و اظهار داشت که با حضور هواداران می توانند از جای خود بلند شوند و جو خاصی ایجاد کنند. رویداد.

شاید کمتر کسی فکر می کرد پرسپولیسی که شرایط خوبی در لیگ نداشت بتواند یک بار دیگر در آسیا نمایش درخشانی از خود به جای بگذارد و اگر بدشانس نبود حتی نصر را شکست داد. علی نعمتی، مدافع چپ پرسپولیس یکی از بازی های موفق خود را در این تیم مقابل نصر به جا گذاشت و حالا تایید می کند که با حمایت هواداران و تلاش بیشتر می توانند جواز صعود به مرحله بعد را کسب کنند.

از بازی با نصر بگویید. با توجه به شرایطی که او به عربستان رفته بود انتظار چنین تماشایی را از تیمش نداشت.

ما به خودمان ایمان داشتیم. درست است که شاید از نظر امکانات و شرایط با رقیب قابل مقایسه نباشیم، اما ارزش پیراهنی را که می پوشیم هرگز فراموش نمی کنیم. مسئولیت بزرگ این پیراهن و حمایت هواداران به ما می دهد تا بهترین باشیم. پشیمان هستیم و شاید بدشانس بودیم که سه امتیاز بازی را نگرفتیم. اما اکنون در رقابت هستیم و تمام توان خود را به کار می گیریم تا از آخرین دیدار مرحله گروهی به بهترین شکل ممکن بیرون بیاییم.

آیا فکر می کنید شانسی برای صعود به مرحله بعد دارید؟

چرا نداشته باشیم؟ در بازی مقابل الدحیل هواداران را در کنار خود خواهیم داشت. چه انرژی و انگیزه ای بالاتر از این؟ همه چیز با آنها ممکن می شود. از باشگاه هم تشکر می کنیم که با کاهش قیمت بلیت شرایط بهتری را برای حضورشان فراهم کرد. باید سعی کنیم از ثانیه اول تا آخرین لحظه انرژی مثبت آن را مهار کنیم. کار زیادی در انتظار ما است، اما هیچ چیز غیر ممکن نیست. ما در خانه الدحیل را شکست دادیم اما آنها حریف سرسختی بودند و دیدیم که مقابل النصر و استقلال تاجیکستان چه تماشایی داشتند. ما باید یک بار دیگر قدرت خود را نشان دهیم و لازمه این کار این است که در هر دقیقه از بازی انگیزه و تمرکز زیادی داشته باشیم و با حداکثر آمادگی جسمانی و روحی برای این بازی آماده شویم. ما باید کارمان را انجام دهیم و از شور و حمایت هوادارانمان به بهترین شکل برای رسیدن به هدف استفاده کنیم.

تقابل دوم با نصر و البته رونالدو برای شما خوب پیش رفت. چندین برخورد مستقیم با او داشتی و البته موفق هم به نظر می رسید.

اول از همه باید از کادر فنی و بخش تحلیل ما تشکر ویژه کنم. حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و این ما را از نظر روحی آماده کرد. موضوع بعدی انگیزه فردی همه ما بود. شرایط زمین مناسب و تاکتیک های ما هم باعث شد نمایش خوبی به نمایش بگذاریم که البته همانطور که گفتم شانس برد داشتیم. رونالدو واقعا بازیکن بزرگی است. او در بازی مقابل ما نشان داد که شخصیت اخلاقی بالایی دارد. هیچ یک از ما فکر نمی کردیم که حتی با VAR شخصاً قبل از بازدید از مکان اعلام کند که پنالتی وجود ندارد. رفتار او درس بزرگی به ما داد. فوتبال فقط نتیجه گیری نیست. اینها چیزهایی است که فوتبال را زیبا و اخلاقی می کند.

بعد از اعلام پنالتی نمی ترسیدی همه چیز زودتر از آنچه فکر می کردی تمام شود؟

در حقیقت؟ خب ما نگران بودیم اما علیرضا بیرانوند را هم داشتیم و جای نگرانی و ترس نبود. علیرضا واقعاً یک سرمایه بزرگ است. او بارها با واکنش های فوق العاده خود کیفیت و کلاس جهانی خود را ثابت کرده است. اگر پنالتی می شد امید زیادی به علیرضا داشتیم. اما خوشبختانه اینطور نبود و رونالدو با آن بازی همه چیز را تکمیل کرد.

در این بازی از نظر آمار بهترین بازیکن شدی.

فشار زیادی را تحمل کردم. همه دوست دارند بهترین عملکرد خود را داشته باشند، مخصوصاً وقتی پیراهن تیم بزرگ پرسپولیس را بر تن می کنند. به عنوان یک بازیکن دفاعی، شاید بزرگترین تلاش من این باشد که بتوانم با توجه به موقعیتی که الان دارم، تفکرات تهاجمی و نفوذها را به بهترین نحو انجام دهم. بازی سختی مقابل نصر داشتیم. آنها بازیکنان، کیفیت و تجربه در سطح جهانی داشتند. آنها نجوم فوق العاده ای داشتند و هر لحظه رها شدن مشکل بزرگی ایجاد می کرد. اما همانطور که آقا یحیی گفتند ما دست خالی نیامدیم اینجا و با تمام وجود جنگیدیم.

دلیل ناکامی رونالدو مقابل پرسپولیس؟

آنها یک تیم بودند. واقعا اگر امتیازات بازی از بین می رفت با توجه به قدرتش شکل نمی گرفت اما باز هم توانستیم امتیاز بگیریم. ما نمی خواهیم به گذشته فکر کنیم. رونالدو یک رهبر بزرگ با کیفیت قابل توجه در ترکیب خود بود. ما دقیقا مثل یک تیم بزرگ رفتار کردیم و همه با هم تلاش کردیم تا ضمن انجام مسئولیت از این مسابقه نتیجه بگیریم.

و اکنون باید به مصاف الدیل برود و تنها 90 دقیقه برای رسیدن به ترقی پیش روی خود دارید.

شاید بازی سخت تر از النصر برای ما باشد. اما همانطور که گفتم در این بازی از حمایت هواداران برخوردار هستیم. هیچکس حق ندارد احساس ناامیدی کند. فصل گذشته را به یاد می آوریم. هیچکس امیدی به قهرمانی نداشت اما در پایان آن قهرمانی سه جام شد. هیچ چیز بدون تلاش بیشتر به دست نمی آید. ما باید مثل یک سرباز بجنگیم و از پرسپولیس و نامش دفاع کنیم. وظیفه ما در آزادی از این هم دشوارتر است. ما نمی خواهیم در پایان بازی خیلی پشیمان شویم. هواداران همیشه مدافعان بزرگ نام پرسپولیس بوده اند و مطمئنم روز بزرگ و ویژه ای را شاهد خواهیم بود. ورزشگاه سرخ رنگی که انشالله در پایان آن مسابقه با هم سرود پیروزی و ارتقاء را می خوانیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.