افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

علیپور: توقف رونالدو و مانه کار ساده ای نبود/ پرسپولیس به صعود می رسد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 139955
علیپور: توقف رونالدو و مانه کار ساده ای نبود/ پرسپولیس به صعود می رسد – پرسپولیس نیوز

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس و تیم فعلی ژیل ویسنته پرتغال از دلایل عدم حضورش در دیدار حذفی جام حذفی تیمش می گوید. وی همچنین از بازی بزرگی که در انتظار تیمش مقابل یکی از لهستانی های پرتغال بود و در پایان از تقابل پرسپولیس مقابل نصر و دیدار سرنوشت ساز این تیم برای صعود […]

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس و تیم فعلی ژیل ویسنته پرتغال از دلایل عدم حضورش در دیدار حذفی جام حذفی تیمش می گوید.

وی همچنین از بازی بزرگی که در انتظار تیمش مقابل یکی از لهستانی های پرتغال بود و در پایان از تقابل پرسپولیس مقابل نصر و دیدار سرنوشت ساز این تیم برای صعود صحبت کرد. در مورد فوتبال ایران و گلزنی گفت و گو کردیم. گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا حتی مقابل تیم های عربستانی.

چرا با وجود اینکه شرایط خیلی خوبی داشت و در تمرین و بازی تیم گل زد، در بازی قبلی تیمش در جام حذفی شرکت نکرد؟
از آنجایی که بازی قبلی ما مقابل حریف در زمین چمن مصنوعی انجام شده بود، کادر مربیگری ما تصمیم گرفت که بازی نکنیم، زیرا شرایط بازی در چمن مصنوعی خاص است و همه می دانند که شرایط خاص خود را دارند، به همین دلیل است. مربی تیمم از من نخواست بازی کنم تا خدای نکرده آسیب نبینم و من هم به تصمیم او احترام گذاشتم اما هر اتفاقی هم افتاد آماده بودم اما مهم پیروزی تیمم بود و ژیل ویسنته موفق شد برای شکست دادن حریفش

اما هواداران پرسپولیس همچنان درباره اینکه او پس از مصدومیت بالاخره چه زمانی به میدان می رود صحبت می کنند.
باور کنید من هم برای بازی رسمی تیمم لحظه شماری می کنم و آرام و آسوده نیستم اما الان شرایطم عالی است و اگر مربی صلاح بداند بازی بزرگ تیمم را مقابل اسپورتینگ لیسبون انجام خواهم داد که یکی از این بازی هاست. قطب های قهرمانی و تیم های بزرگ پرتغال. شاید سهم من این بود که بازی ام را با یک مسابقه عالی شروع کنم.

در تمرینات و بازی درون تیمی ژیل ویسنته چندی پیش دو گل متوالی به ثمر رساندی، فکر می کنی در شروع یک بازی رسمی آن گل تکرار شود و بتوانی شروعی رویایی داشته باشی؟
آغاز یک رویا با گل مقابل لیسبون؟ اکنون تنها چیزی که به آن فکر می کنم بازی در تیم و بازگشت به مسیر موفقیت و بازی است و گلزنی و سایر مسائل فنی اولویت های بعدی من است. البته انگیزه زیادی برای تکرار موفقیت، بازی و ارائه بهترین عملکرد دارم و فکر می کنم این انگیزه به من قدرت مضاعفی برای موفقیت و رسیدن به روزهای خوب و گلزنی و موفقیت های دیگر می دهد.

آیا شما قادر خواهید بود اسپورتینگ لیسبون را شکست دهید زیرا بالاخره این تیم قدرتمند است؟
اسپورتینگ تیم خوبی است اما تیم ما تیم کوچکی نیست و توانایی انجام کارهای بزرگ را دارد، به همین دلیل تیم ما برای این مسابقه انگیزه زیادی دارد و فقط برای کسب موفقیت مقابل اسپورتینگ بازی می کنیم و نتیجه در دستان تیم است. خدا و هیچ کس نمی تواند آن را از قبل پیش بینی کند. صحبت در مورد آن.

بازی پرسپولیس و نصر را دیدی؟
پرسپولیس مقابل النصر عملکرد بسیار خوبی داشت و به نظر من در مجموع عملکرد قابل قبولی مقابل تیم ستاره عربستانی داشت. جدا از ده دقیقه ابتدایی که تحت تاثیر عربستانی ها بود، پرسپولیس بازی را در دست گرفت و 10 نفره بودن این تیم اهمیت کنترل جریان بازی و مالکیت توپ را برای پرسپولیس بیشتر کرد. از نظر توپ و میدان و چند موقعیت بسیار خوب گلزنی مقابل این تیم، تیم باید ایجاد کند که متأسفانه این موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست می رود تا پرسپولیس در این دیدار بزرگ با نمایشی خوب به پیروزی که شایسته آن است نرسد.

توقف رونالدو، مانه و دیگر ستاره های النصر کار ساده ای نبود!
بله، نگه داشتن این ستاره ها کار ساده ای نبود، اما رونالدو، مانه و بقیه ستاره های نصر کاملاً محدود بودند و فکر می کنم تنها بازیکنی که پرسپولیس را اذیت کرد اوتاویو بود.

بازی پرسپولیس و پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟ الدحیل چرا باید پرسپولیس در این دیدار پیروز شود و منتظر نتایج سایر تیم های دوم باشد؟
خاطرات خوبی از بازی با الدیل دارم و به یاد دارم که با پیروزی این تیم در آزادی در یک دیدار زیبا، جواز صعود به دور بعد را گرفتیم. من معتقدم هواداران پرسپولیس مطمئنا در روز بازی با الدیل فضایی استثنایی و پرشور ایجاد خواهند کرد و سرخ ها در این دیدار پیروز خواهند شد. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بروند و روزی فراموش نشدنی برای تیمشان برای صعود به مرحله بعد رقم بزنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)