افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

از شرم سینه های بزرگت هر جا میری آب میشی؟ ناامید نشوید، با این ترفندها، انعام خود را بهتر از دیگران کنید

  • کد خبر : 139828
از شرم سینه های بزرگت هر جا میری آب میشی؟  ناامید نشوید، با این ترفندها، انعام خود را بهتر از دیگران کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- استایل برای همه مهم است و اصلاً زن و مرد وجود ندارد، اما برای خانم ها یکسری چالش ها وجود دارد که باید حل شوند تا ترکیب استایل درست و زیبا باشد. مثلاً خانم ها اجناس بیشتری نسبت به آقایان دارند و در نتیجه هماهنگی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- استایل برای همه مهم است و اصلاً زن و مرد وجود ندارد، اما برای خانم ها یکسری چالش ها وجود دارد که باید حل شوند تا ترکیب استایل درست و زیبا باشد. مثلاً خانم ها اجناس بیشتری نسبت به آقایان دارند و در نتیجه هماهنگی مدل، رنگ و استایل این اقلام دشوار است. اما از طرف دیگر، خانم ها بیشتر از آقایان به لباس هایشان اهمیت می دهند. مثلا داشتن سینه های بزرگ احتمالا اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد اما می دانید که گاهی این موضوع برای شما مشکل ایجاد می کند و در انتخاب لباس دچار مشکل می شوید که البته ترفندهایی برای اصلاح آن ها وجود دارد! به این ترتیب اعتماد به نفس آسیب دیده شما قطعا ترمیم می شود! اگر می خواهید این ترفندها را بدانید، با ما همراه باشید.

3 نکته برای انتخاب لباس مناسب

در ابتدا برای رسیدن به ظاهری ایده آل باید به نکاتی اشاره کنیم که برای شما خانم زیبا بسیار مهم و کاربردی است. به عنوان مثال، سوتین مناسب خود را پیدا کنید و مطمئن شوید که سینه بند شما کاملاً با سایز شما مطابقت دارد، همچنین هر دو سال یک بار سایز خود را چک کنید و سپس آن را خریداری کنید.

در انتخاب بلوز و پیراهن متناسب با اندام خود دقت کنید زیرا اگر خیلی تنگ باشند می توانند اندام شما را حجیم و نه چندان خوب جلوه دهند و اگر خیلی گشاد باشند شلخته و نامناسب به نظر می رسند. از طرفی لباس های دکمه دار زیبایی خاصی روی بدن شما دارند مثلا مثل کاغذ. اما اینجا هم شرط فرم گرفتن است و باید مواظب باشید که زیاد جاذب یا شل نباشد.

استایل زنی با سینه های بزرگ.

سینه های خود را با ساسون ها و لباس های مشکی ضخیم کوچک کنید.

اگر ترجیح می دهید توجه را به سینه خود جلب نکنید، باید ورزش کنید یا لباس های تیره تری برای بالاتنه خود بپوشید. به عنوان مثال، اسکارلت جوهانسون با پوشیدن لباس های تیره برای بالاتنه و لباس های روشن برای پایین تنه، به دلیل اندام لاغر، این تم را به خنثی ترین حالت ممکن رسانده است.

اگر سینه های بزرگی دارید حتما می دانید که پوشیدن لباس کوتاه برای شما کمی سخت است. اما باید بدانید که این هم راه حل خودش را دارد و آن مشخص کردن کمرتان است. اگر پیراهنی را انتخاب می کنید که به خوبی می نشیند و دور کمر خیلی بزرگ نیست، به شما تبریک می گویم، این کار را انجام داده اید!

تحت عنوان

لباس راحتی بپوشید و خجالتی نباشید.

خب لباس ها انواع مختلفی دارند و اگر خانم جوانی هستید حتما دوست دارید مدل های مختلفی را امتحان کنید که یکی از آن ها مدل ساری (پیش بند) است. لباس‌های ساری اساسا برای پوشاندن منحنی‌های بدن شما طراحی شده‌اند، بنابراین بسیار منطقی است که اگر سینه‌های بزرگی دارید، از پوشیدن این مدل لباس خودداری کنید زیرا کاملا جذب نمی‌شود و زیبا به نظر نمی‌رسد.

8c64bbe8-6873-47dc-8541-c9808e740d20

afc2333a-1d16-4461-990f-af52ccbacc45

از کت ساده غافل نشوید و روی لباس های کمربند سرمایه گذاری کنید

شما نمی خواهید لباس هایتان علیه شما کار کند، درست است؟ بنابراین مطمئن شوید که یک کت شیک در کمد لباس خود داشته باشید که قطعاً با سایز درست شما مطابقت دارد و از انتخاب کت‌هایی با سایز بزرگ که شما را واقعا بد جلوه می‌دهند، خودداری کنید.

یک خانم زیبا بهتر است از لباس هایی که بند یا کمربند در ناحیه کمر دارند غافل نشوند. به این لباس کیم کارداشیان دقت کنید، او به زیبایی استفاده از کمربند را برای خانم هایی با سینه های درشت نشان داده است.

استایل زنی با سینه های بزرگ.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.