افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

مترو و 4000 واحد مسکونی شهر پرند با حضور رئیسی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

  • کد خبر : 139792
مترو و 4000 واحد مسکونی شهر پرند با حضور رئیسی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

منصوری در جمع خبرنگاران: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مترو پرند با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود. به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن منصوری در پایان جلسه هیات رئیسه با خبرنگاران گفت: رئیس جمهور در بازدید از این پروژه سال گذشته دستور تکمیل این پروژه را دادند، نزدیک به یک میلیارد برای این پروژه هزینه […]


منصوری در جمع خبرنگاران:



معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مترو پرند با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.


به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن منصوری در پایان جلسه هیات رئیسه با خبرنگاران گفت: رئیس جمهور در بازدید از این پروژه سال گذشته دستور تکمیل این پروژه را دادند، نزدیک به یک میلیارد برای این پروژه هزینه شد و توسط به لطف خدا فردا به بهره برداری می رسد. همچنین همزمان با مترو این شهر 4 هزار واحد مسکونی در پرند و رباط کریم افتتاح می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هفته آینده هیئت وزیران به استان البرز سفر می کنند. پس از اولین سفر هیات دولت، حدود 19 میلیارد تومان زیرساخت و حدود 4 میلیارد تومان وام عمرانی به این استان تزریق شد. سه شنبه هفته گذشته جلسه ای با حضور رئیس جمهور و فعالان اقتصادی و سازندگی تشکیل و تصمیماتی از جمله افتتاح هفت کیلومتری شمال کمربندی شهید سلیمانی و راه اندازی نیروگاه گاز اتخاذ شد. فاضلاب و تصفیه و پروژه های مسکن در کرج و استان البرز.

و افزود: با حضور رئیس جمهور نشست مشترک فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان البرز برگزار می شود. نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام به بیمارستان شهید سلیمانی فردیس کرج رسید. این پروژه در شهری 800 هزار نفری هیچ نوع بیمارستانی نداشت. این بیمارستان 240 تختخوابی دارد.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.