افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

چند لباس وجود دارد که شما را چاق/لاغر نشان دهد؟ شما نمی دانید به دنبال چه چیزی باشید

  • کد خبر : 139654
چند لباس وجود دارد که شما را چاق/لاغر نشان دهد؟  شما نمی دانید به دنبال چه چیزی باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- مطمئنا اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند با لباسی که می پوشند خاص و شیک دیده شوند و شاید مواقعی باشد که لباس بتواند بسیاری از عیب های ما را بپوشاند. که امروزه می توان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- مطمئنا اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند با لباسی که می پوشند خاص و شیک دیده شوند و شاید مواقعی باشد که لباس بتواند بسیاری از عیب های ما را بپوشاند. که امروزه می توان از آن برای پاک کردن بسیاری از عیوب صورت استفاده کرد، لباس می تواند چیزهایی را که در بدن ما آزار می دهد متفاوت جلوه دهد، مثلاً برخی از خانم ها هستند که لاغر هستند و تمایل آنها این است که چاق تر به نظر برسند. ، اما یا وزن نمی گیرند یا شرایط را ندارند، راه حل چیست؟ این زنان باید به دنبال لباسی باشند که چاق به نظر برسند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، احتمالا حداقل یک بار برای شما پیش آمده که به یک مهمانی یا مراسم دعوت شده باشید، اما نتوانسته اید لباس مناسب سایز خود را پیدا کنید و به همین دلیل نمی توانید از رفتن به آنجا خجالت بکشید یک مهمانی یا حتی آن را به طور کلی کنسل کنید، اما این اتفاق دیگر نمی افتد، زیرا در طول این مقاله قصد داریم یک سری لباس برای چاق نشان دادن به شما ارائه دهیم که با آنها می توانید این مشکل را حل کنید. مسئله. آنها را در کمد خود داشته باشید و دیگر نگران نباشید که چه بپوشید. پس دیگر وقت را از دست ندهید و بیایید لباس هایی برای چاق نشان دادن شما معرفی کنیم.

لباس های گشاد می توانند شما را پف کرده نشان دهند

برخلاف تصور بسیاری که معتقدند پوشیدن لباس های گشاد می تواند آنها را لاغرتر نشان دهد، باید بگوییم که این لباس ها اصلا برای افراد چاق مناسب نیستند، زیرا لباس های گشاد در بسیاری از موارد سایز بدن شما را افزایش می دهند و شما را چاق تر نشان می دهند. اگر لاغر هستید باید بگوییم که این لباس ها ممکن است برای شما مناسب باشند و برای چاق به نظر رسیدن آن ها می توانید تی شرت های گشاد با شلوار جین با ساق های گشاد بپوشید تا چاق تر از آنچه هستید نشان دهید. .

لباس بپوشید تا چاق به نظر برسید

لباس های یقه اسکی برای زیبا و جذاب به نظر رسیدن

یکی دیگر از لباس هایی که برای افراد چاق توصیه نمی شود، یقه های یقه اسکی است، اما برعکس، یقه اسکی برای افراد لاغری که می خواهند در لباس هایشان چاق به نظر برسند، می تواند گزینه مناسبی باشد. گردن شما یکی از نازک ترین قسمت های بدن شما محسوب می شود و لباس اسکی گردن شما را کاملا می پوشاند و بدن شما را به دو قسمت سر و بقیه بدن تقسیم می کند که باعث می شود چاق به نظر برسید. چانه و کمی پایین تر از گردن، چاق تر به نظر می رسیم.

لباس بپوشید تا چاق به نظر برسید

کفش‌هایی که پاشنه‌های پهن دارند شما را بزرگ‌تر از حد معمول نشان می‌دهند

خوب، احتمالا اگر به شما می گفتیم برای چاق به نظر رسیدن باید شروع به پوشیدن کفش پاشنه بلند کرد، تعجب می کردید و حتی آن را نمی پذیرفتید، اما حق با شماست، اما در این بین تعدادی کفش وجود دارد. با کفش های پاشنه پهن که به راحتی پوشیده می شوند و مانند نام خود می توانند شما را گشادتر و چاق تر نشان دهند. کفش هایی با پاشنه گشاد، اگر نگران ظاهر لاغر مچ پا و پاهای خود هستید، می توانند به چاق شدن این قسمت ها کمک کنند، بنابراین کفش هایی با پاشنه پهن بپوشید و این بدیهی است، پوشیدن آن به افراد چاق توصیه نمی شود. . این مدل کفش

لباس بپوشید تا چاق به نظر برسید

ساق های چاپ شده را از کمد خود بیرون نیاورید تا چاق به نظر برسید

به طور کلی یک قانون وجود دارد و آن این است که هرچه طرح لباسی که می پوشید بزرگتر باشد، چاق تر به نظر می رسید، بنابراین اگر می خواهید چاق به نظر برسید، توصیه می کنیم لباس های چاپ شده را انتخاب کنید، اشکال بزرگ را برش ندهید، زیرا چاپ آنها مشغول هستند، بله رنگ روشنی دارند، می توانند توجه را به همان قسمتی از بدن که روی آن هستند جلب کنند. باسن او واقعا بزرگ به نظر می رسد، اما با شلوار جین به اندازه ساق های بزرگ به نظر نمی رسد!

لباس بپوشید تا چاق به نظر برسید

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.