افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

بررسی شرایط صعود پرسپولیس و سپاهان/جدول بهترین تیم های گروه دوم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 139651
بررسی شرایط صعود پرسپولیس و سپاهان/جدول بهترین تیم های گروه دوم – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا سه شنبه شب با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و در مهم ترین دیدار الهلال عربستان موفق شد با یک گل نمگانان نوبهار را شکست دهد. 2-0 و با 13 امتیاز در رده اول قرار دارد، گروه D و نوبهار با […]

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا سه شنبه شب با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و در مهم ترین دیدار الهلال عربستان موفق شد با یک گل نمگانان نوبهار را شکست دهد. 2-0 و با 13 امتیاز در رده اول قرار دارد، گروه D و نوبهار با 10 امتیاز دوم شدند.

نتایج کامل این دیدارها به شرح زیر است:

گروه الف

* الفیها 3 – آخال 1
* العین یک – پاختاکور 3

گروه D

* نوبهار نامگان سفر – الهلال 2
* نساجی مازندران 2 – بمبئی سیتی سفر

با توجه به اینکه طبق آیین نامه لیگ قهرمانان آسیا تیم های اول هر گروه مستقیماً به مرحله حذفی صعود می کنند و از بین تیم های دوم گروه های پنج گانه منطقه غرب آسیا، سه تیم برتر راهی مرحله حذفی می شوند. از 16 تیم پرسپولیس و سپاهان هنوز شانس صعود دارند.

جدول تیم های دوم در پایان هفته پنجم:

آنها 10 امتیاز و تفاضل مثبت 9 را از هم جدا می کنند

نوبهار 10 امتیاز و تفاضل مثبت 4

پرسپولیس 8 امتیاز و تفاضل مثبت 1

شارجه 8 امتیاز و تفاضل صفر

پاختاکور 7 امتیاز اختلاف صفر

شرایط صعود در سپاهان:

سپاهان در صورت پیروزی در دیدار پایانی خود مقابل الاتحاد عربستان که به میزبانی اتحاد برگزار می شود، می تواند به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی صعود کند. در این صورت اتحاد با 12 امتیاز به مجموع تیم های دوم اضافه می شود و جای این تیم با سپاهان تعویض می شود.

اگر این دیدار با تساوی به پایان برسد، سپاهان یازده امتیازی می شود و باید در هفته آخر نوبهار امتیازی را از دست بدهد و یا اینکه تیم های پرسپولیس و شارجه با تفاضل گل کمتر از 9 گل به پیروزی برسند که بسیار محتمل است ب. به نظر می رسد

سپاهان حتی در صورت شکست در آخرین دیدار 10 امتیازی خواهد بود و باید انتظار داشت یکی از تیم های نوبهار، پرسپولیس یا شارجه در هفته آخر امتیاز از دست بدهد.

شرایط صعود پرسپولیس:

شرایط تیم فوتبال پرسپولیس سخت تر از سپاهان است. اگر پرسپولیس در آخرین بازی خود مقابل الدحیل که در تهران برگزار می شود، 3 امتیاز اضافه کند، 11 امتیازی خواهد شد. در این صورت اگر شارجه در آخرین بازی خود امتیازی از دست بدهد یا با گل های کمتر از پرسپولیس برنده شود، شیرهای سرخ راهی مرحله حذفی می شوند یا یکی از تیم های نوبهار و سپاهان شکست می خورد و در صورت تساوی، پرسپولیس شکست می خورد. باید بتوانید تفاضل گل خود را به بیش از 4 برسانید.

پرسپولیس در صورت تساوی مقابل الدحیل در هفته آخر 9 امتیازی خواهد شد و تنها در صورت شکست شارجه و از دست دادن امتیاز پاختاکور به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

پرسپولیس در صورت شکست مقابل الدحیل 8 امتیازی می ماند و در این صورت با توجه به اینکه شارجه در هفته آخر به مصاف تیم نه چندان قدرتمند الفیصلی می رود و پرختاکور با 8 امتیاز باید به مصاف الفیحه برود. 6 امتیاز و احتمالاً نتایج به شرح زیر خواهد بود: یکی از این تیم ها که مجموع امتیازاتش به بیش از 8 می رسد شانسی برای صعود نخواهد داشت.

برد هفته آخر سپاهان و پرسپولیس

در صورت پیروزی تیم های سپاهان و پرسپولیس در هفته پایانی، سپاهان به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی می شود. اما برای صعود پرسپولیس نوبهار نیاز به حذف امتیاز دارد وگرنه شارجه با تفاضل گل کمتر از پرسپولیس برنده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.