افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

آخرین گزارش طارمی/ مهاجم ایرانی در ایتالیا یا عربستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 139637
آخرین گزارش طارمی/ مهاجم ایرانی در ایتالیا یا عربستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، تیم های فوتبال پورتو پرتغال و بارسلونا شب گذشته سه شنبه ۱۶ آذر در ورزشگاه «المپیک لوئیس کامپانتیس مونتژویک» شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر رفتند. . آخرین پیروزی مقابل بازیکنانی که لباس آبی و نارنجی پوشیده بودند به فصل 86-1985 برمی گردد، زمانی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، تیم های فوتبال پورتو پرتغال و بارسلونا شب گذشته سه شنبه ۱۶ آذر در ورزشگاه «المپیک لوئیس کامپانتیس مونتژویک» شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر رفتند. . آخرین پیروزی مقابل بازیکنانی که لباس آبی و نارنجی پوشیده بودند به فصل 86-1985 برمی گردد، زمانی که آنها موفق شدند بارسلونا را 3-1 شکست دهند.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در این دیدار برای پورتو به میدان رفت و در دقیقه 25 موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند اما گل او به دلیل آفساید مردود اعلام شد. مهاجم تیم فوتبال ایران در این دیدار در سایت «سوفاسکور» امتیاز 1/7 را به ثمر رساند و پس از دیگو کاستا، پپه و گالنو چهارمین بازیکن برتر تیمش لقب گرفت.

سایت «tribalfootball» پس از این دیدار گزارشی از وضعیت نقل و انتقالات فوتبال در اروپا منتشر کرد که در آن صحبت هایی درباره مهدی طارمی شد.

در مطلب این سایت آمده است: طارمی مطمئنا یکی از مهاجمانی خواهد بود که تیم ها در هفته های آینده بیشتر به آن علاقه مند خواهند شد. قرارداد این دیدار با پورتو در پایان فصل به پایان می رسد و او قصد تمدید آن را ندارد.

باشگاه هایی از عربستان و ایتالیا خواهان جذب این بازیکن ایرانی هستند. تیم های الشباب و الاهلی مذاکراتی را با نزدیکان طارمی انجام داده اند. در ادامه تابستان گذشته باشگاه میلانی تلاش های زیادی برای جذب این بازیکن انجام داد که به نتیجه نرسید. علاقه میلان به جذب طارمی از بین نرفته است و در کنار آنها مدیران اینتر نیز مایل به جذب این مهاجم گلزن هستند و در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب طارمی تلاش می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.