افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

تهران، آلودگی هوا و روزنامه مثنوی هفتاد من!

  • کد خبر : 139576

البته وعده لازم نیست و عملی نمی شود، اما بحث بر سر وظایف رئیس سازمان محیط زیست و حوزه اختیارات اوست، یعنی حتی اگر آن را بسوزانیم، هیچکس ناامید نمی شود! نواندیش-رضا امیریسوده نجفی روز سه شنبه در یکصد و نود و ششمین جلسه شورا با بیان اینکه هفته گذشته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست […]

البته وعده لازم نیست و عملی نمی شود، اما بحث بر سر وظایف رئیس سازمان محیط زیست و حوزه اختیارات اوست، یعنی حتی اگر آن را بسوزانیم، هیچکس ناامید نمی شود!

نواندیش-رضا امیریسوده نجفی روز سه شنبه در یکصد و نود و ششمین جلسه شورا با بیان اینکه هفته گذشته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست این موضوع را مطرح کرد که قول نداده است تولید نفت کوره در فصل زمستان انجام شود، گفت: این سوال یک نوع شفاف سازی است اما سوال من این است که وظیفه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست چیست؟ در مورد اجرای قانون هوای پاک چطور؟ این اظهارات اجرای قانون را نادیده می گیرد و مسئولیت های اولیه سازمان را برآورده نمی کند.

تهران، آلودگی هوا و روزنامه مثنوی هفتاد من!

البته وعده لازم نیست و عملی نمی شود، اما بحث بر سر وظایف رئیس سازمان محیط زیست و حوزه اختیارات اوست، یعنی حتی اگر آن را بسوزانیم، هیچکس ناامید نمی شود!

معضل آلودگی هوای تهران یکی دیگر از روزنامه های مثنوی هفتاد من است که هر ساله با شروع فصل پاییز در تمام رسانه ها و مطبوعات دور کامل می نویسد و مسئولان دو خط تکذیب و اظهار می کنند: و سال بعد. دوباره، روز از نو و روز از نو! در این میان همه علت آلودگی را می دانند اما عزمی برای حل این مشکل وجود ندارد.

سوختن گازوئیل، بی کیفیتی سوخت و فرسودگی خودروها به همراه حجم بالای خودروهای سواری و تغییرات اقلیمی از جمله عوامل ایجاد این آلودگی فوق العاده مضر است که صدمات بی چون و چرای بر سلامتی همه افراد وارد می کند. که فارغ از شغل و سمت و سمت خود در پایتخت زندگی می کنیم و باید برای این امر چاره ای عاجل بیندیشیم، راه حلی که گفتار و قول و تکذیب نباشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.