افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

چهاردهمین نمایشگاه فرهنگی «یاس آبی» در پارس آباد برگزار می شود – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 139556
چهاردهمین نمایشگاه فرهنگی «یاس آبی» در پارس آباد برگزار می شود – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام غفور محمدیان در سخنانی برو خبرنگار مهر با اشاره به چهاردهمین دوره نمایشگاه فرهنگی مردمی یاس کبود اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ فاطمیه در جامعه و آشنایی نسل جوان با سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) است.س) است. وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 23 تا 26 آذرماه در مرکز […]

حجت الاسلام غفور محمدیان در سخنانی برو خبرنگار مهر با اشاره به چهاردهمین دوره نمایشگاه فرهنگی مردمی یاس کبود اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ فاطمیه در جامعه و آشنایی نسل جوان با سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) است.س) است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 23 تا 26 آذرماه در مرکز علامه طباطبایی واقع در خیابان شهید رجایی در طول روز برای بازدید عموم دایر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد ادامه داد: برنامه سخنرانی و عزاداری نیز هر روز ساعت 21 با حضور سخنرانان و سخنرانان معروف کشور در حسینیه یاس کبود برگزار می شود.

محمدیان افزود: این نمایشگاه با حمایت مادی و معنوی مردم شهرستان پارس آباد به ویژه جهادگران جوان مخلص مجموعه یاس کبود و با مشارکت نهادهای مختلف اجرایی و فرهنگی شهرستان برپا می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: مجموعه «یاس کبود» در طول سال همچنین جهیزیه، ساخت مسکن مستضعفان، توزیع بسته معیشتی، تامین هزینه های درمانی و دارویی، کمک به پرداخت اجاره بهای افراد مستضعف را نیز تامین می کند. نیازمند و عرضه کیف و کفش و لوازم اداری. مثل جهادی ها کار می کنند.

محمدیان بیان کرد: واقعه غدیر، عفاف و حجاب، رحلت پیامبر اعظم اسلام، واقعه فدک، کوچه بنی هاشم، درگاه سوخته حضرت زهرا(س)، تشییع و تدفین بانوی دو عالم اسلام، بقیع قبرستان. از جلوه های این نمایشگاه عمومی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.