افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

مشکل خواستگاری عاشقانه پسر تهرانی از دانش آموز در کلاس درس

  • کد خبر : 139549
مشکل خواستگاری عاشقانه پسر تهرانی از دانش آموز در کلاس درس

به گزارش رکنا، دانشجویی به نام آرش در کلاس یکی از دانشگاه های تهران به پشت در اتاق رفت و از معلم اجازه خواست تا با یکی از دختران صحبت کند. دانشجو وارد کلاس شوید اما از آنجایی که معلم مشغول تدریس بود به او اجازه ورود نداد و به او گفت که بعد از […]

به گزارش رکنا، دانشجویی به نام آرش در کلاس یکی از دانشگاه های تهران به پشت در اتاق رفت و از معلم اجازه خواست تا با یکی از دختران صحبت کند. دانشجو وارد کلاس شوید اما از آنجایی که معلم مشغول تدریس بود به او اجازه ورود نداد و به او گفت که بعد از اتمام کلاس با زن جوان صحبت کند.

اما پاسخ منفی معلم مانع از اصرار مجدد پسر دانش آموز نشد.

آرش وقتی دید نمی تواند معلم را برای ورود به کلاس ترغیب کند، ناگهان بدون توجه به اعتراض معلم وارد کلاس شد و مستقیم به سمت یکی از دانش آموزان دختر حرکت کرد.

در حالی که جلوی پاهایش زانو زده اید، نامزدی کرد با این حرکت جوان نظم کلاس عوض شد و هیاهوی عجیبی به پا شد. اما دانش آموز همچنان روی صندلی نشسته بود و بی توجه به آرش. لحظاتی بعد وقتی دانش آموز با بی تفاوتی دختر مواجه شد، ناگهان کیفش را برداشت و از کلاس فرار کرد.

بعد از این ماجرا چند پسر شاگرد او هستند. تعقیب این کار را کردند و او را در حیاط مدرسه گرفتند و موضوع به حراست دانشگاه منتقل شد.

وقتی موضوع به پلیس گزارش شد، این جوان منکر ماجرا شد. سرقت بود گفت: من مدتی پیش عاشق این دختر شدم و بعد از چند ماه به خواستگاری او رفتیم اما پدر و مادرش مخالفت کردند و گفتند از نظر اقتصادی و فرهنگی با شما فاصله داریم.

آرش گفت: ما خیلی پولدار هستیم اما وضع مالی چندان خوبی نداشتند، با این حال من اهمیتی نمی دادم و عاشق او بودم.

وقتی انگیزه های ما ظاهر نشد، تصمیم گرفتم او را عاشق کنم. همانطور که در فیلم ها دیده بودم که پسرها با حلقه در مکان های عمومی از دختر مورد علاقه خود خواستگاری می کنند و در بیشتر موارد دخترها با خوشحالی پاسخ می دهند، تصمیم گرفتم همین کار را انجام دهم و امروز فقط می خواستم همین کار را انجام دهم اما وقتی دیدم او او توجهی نکرد و حتی ناراحت شدم، از او خواستم کلاس را ترک کند تا صحبت کنیم، اما او قبول نکرد.

در همین حین مرد جوان دستش را در جیبش کرد و انگشتری را که برای دختر مورد علاقه اش خریده بود نشان داد و نشان داد که قصد سرقت ندارد. از آنجایی که زن جوان و استاد دانشگاه از وی شکایتی نداشتند، آرش با دستور دادسرای ویژه آزاد و پرونده مختومه شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.