افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

دربی پایتخت را بدون کنترل تصویری انجام دهید! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 139361
دربی پایتخت را بدون کنترل تصویری انجام دهید!  – پرسپولیس نیوز

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: دربی پایتخت بدون کنترل تصویری برگزار می شود. هدایت الله ممبینی پس از پایان بازی نساجی و بمبئی سیتی گفت: نساجی بازی خوبی انجام داد و مانند اولین بازی که با برد آغاز شد، اینجا در ورزشگاه آزادی با برد به پایان رسید. نساجی در جام باشگاه ها تجربه چندانی […]

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: دربی پایتخت بدون کنترل تصویری برگزار می شود.

هدایت الله ممبینی پس از پایان بازی نساجی و بمبئی سیتی گفت: نساجی بازی خوبی انجام داد و مانند اولین بازی که با برد آغاز شد، اینجا در ورزشگاه آزادی با برد به پایان رسید. نساجی در جام باشگاه ها تجربه چندانی نداشت اما روند خوبی داشت و بازی های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: 8 تیم از غرب آسیا صعود کرده اند و به همین دلیل کار نساجی سخت بود اما تجربه خوبی برای فوتبال مازندران بود و امیدوارم در سال های آینده بتواند از این تجربه استفاده کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: باشگاه سپاهان پیگیر این موضوع است و امیدوارم حل شود و بتواند میزبانی کند.

وی درباره شکایت در پرونده بازی استقلال و ذوب آهن گفت: این شکایات به قوه قضائیه مستقل ارائه می شود. اگر تصمیمی گرفته شود، ابلاغ خواهد شد.

ممبینی در مورد پایداری دستگاه های کنترل تصویری نیز اظهار داشت: همه دوستان علاقه مند هستند در مورد VAR صحبت کنند. انشاالله ادامه بدیم امیدوارم این مشکلات حل شود.

او گفت نه! شرط ویدیوچک این نیست که دستگاهی بگذاریم و با ویدیوچک مسابقه ای انجام دهیم. وقتی یک لیگ مجوز VAR را دریافت می کند، باید تمام الزامات فیفا را اجرا کند. اگر 10 دستگاه VAR داشته باشیم و نتوانیم برای لیگ خود مجوز بگیریم، نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. او قطعا به دربی نخواهد رسید.

ممبینی درباره اینکه داور پشت دروازه دربی قطعی است یا خیر، گفت: این پیشنهاد افشاریان بود. اگر به قضاوت دقیق تری کمک کند، اجرا می شود، اما در حال حاضر فقط یک پیشنهاد است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)