افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

صبا تایر 3 برابر نیاز بازار داخلی تولید می کند

  • کد خبر : 139335
صبا تایر 3 برابر نیاز بازار داخلی تولید می کند

گزارش کردن بازار حسین سنان و به نقل از شرکت نفتیره زنجان گفت: صنعت و تولید کشور به برکت تلاش همه اقشار محقق شده است و یکی از مهمترین وظایف صنایع ایجاد اشتغال است که آسیب های اجتماعی را به حداقل می رساند. وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به […]

گزارش کردن بازار حسین سنان و به نقل از شرکت نفتیره زنجان گفت: صنعت و تولید کشور به برکت تلاش همه اقشار محقق شده است و یکی از مهمترین وظایف صنایع ایجاد اشتغال است که آسیب های اجتماعی را به حداقل می رساند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به مقوله اقتصادی اقتصاد مقاومتی همواره در سرلوحه کار این شرکت بوده و علیرغم مشکلات اقتصادی طرح های توسعه ای اجرا شد.

مدیرکل نخ تایر صبا با اشاره به اینکه این شرکت در مراحلی که در آستانه نابودی بود دوباره فعال شد، گفت: 80 درصد مواد اولیه وارداتی بوده و با اقدامات انجام شده توانسته صنعت تایر را حفظ کند. کشور شناور. کشور

سنان با بیان اینکه این شرکت مبتنی بر سه محصول دانشی است، گفت: تولید کیسه های هوا بومی سازی شده و پلیمرهای مهندسی برای ساخت قطعات خودرو و پلی آمید 66 که هزینه های تولید را کاهش داده است از دیگر محصولات مبتنی بر دانش است.

وی ظرفیت تولید نخ نایلون را 43 هزار تن عنوان کرد و گفت: مصرف کشور 18 هزار تن است و سه برابر نیاز بازار داخلی تولید می کنیم و 80 درصد از سهم بازار را در اختیار داریم.

مدیرعامل نخ تایر صبا ادامه داد: در تولید کیسه هوا با 50 درصد ظرفیت تولید 50 درصد سهم بازار داریم و کابل فولادی نیز یکی از محصولات جدید اضافه شده است که با 20 درصد ظرفیت کار می کند. وی با اشاره به اینکه این شرکت 700 نفر پرسنل دارد، گفت: این شرکت در کنکور امسال 12 نفر را در رشته های بورسیه صنعت استخدام می کند.

صنعان با بیان اینکه به دلیل عدم انجام افزایش سرمایه توسط یکی از سرمایه داران، با مشکل جدی نقدینگی و تامین اعتبار برای تامین مواد اولیه تولید طناب فولادی مواجه هستیم، تاکید کرد: مسئولان توجه به صنعت نباید به شعار و اعتماد مردم به محصولات ایرانی محدود شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.