افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

پیروانی: سعودی ها حتی به ما اسکورت هم ندادند/ مهاجم نداریم چون از پشت بام رد نشدیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 139268
پیروانی: سعودی ها حتی به ما اسکورت هم ندادند/ مهاجم نداریم چون از پشت بام رد نشدیم – پرسپولیس نیوز

افشین پیروانی می گوید پرسپولیسی ها اتفاقات پیش از بازی را به فال نیک گرفتند و با همدلی وارد زمین شدند. افشین پیروانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ساعاتی پس از تساوی بدون گل النصر و پرسپولیس در عربستان در گفتگو با برنامه فوتبال برتر درباره این دیدار گفت: فکر می کنم کادر فنی تیم حریف […]

افشین پیروانی می گوید پرسپولیسی ها اتفاقات پیش از بازی را به فال نیک گرفتند و با همدلی وارد زمین شدند.

افشین پیروانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ساعاتی پس از تساوی بدون گل النصر و پرسپولیس در عربستان در گفتگو با برنامه فوتبال برتر درباره این دیدار گفت: فکر می کنم کادر فنی تیم حریف را خیلی خوب آنالیز کرد. ما نمی خواهیم وارد کلیشه ها شویم و بگوییم که نتیجه راضی کننده بود، اما واقعاً چندین جلسه تحلیل خوب داشتیم و بچه ها وظایف خود را به خوبی انجام دادند. متاسفانه چند هفته است که برای گلزنی با مشکل مواجه هستیم. از نظر فوتبالی تیم محترم و پر ستاره النصر فوتبال خوبی ارائه کرد و دو هافبک میانی آنها که بازیکنان گران قیمتی هستند روز خوبی را پشت سر گذاشتند اما در نهایت این برد می توانست از آن ما باشد. با اینکه مستحق برد بودیم اما در جو ورزشگاه و حضور ستاره ها یک تساوی بد نبود. در آخر هم می گوییم خسته نباشید کادرفنی و بازیکنان زحمت کشیدند اما ای کاش می توانستیم پیروز شویم.

وی در ادامه گفت: اتفاقی که در بازی رفت مقابل النصر افتاد و آقای میلاد سرلک اخراج شد، امروز جبران شد و بازیکن حریف خطای شدیدی روی خود آقای سرلک انجام داد و به نظرم مساوی شد. “. در این مورد.” این تساوی می تواند کمک زیادی به ما کند و ما سه شنبه آینده یک بازی مهم و حساس مقابل یک تیم بسیار خوب پر ستاره در گروهی داریم که واقعاً دشوار است. امیدواریم همه سالم و سلامت و آن تمرین برگردیم. از روز چهارشنبه آغاز می شود، ما به حمایت حداکثری هواداران نیاز داریم و با پیروزی می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

پیروانی که در دقایق ابتدایی بازی با کاسترو سرمربی النصر درگیری هایی داشت، توضیح داد: حالا می توانیم درباره داوری صحبت کنیم، چون خیلی از ما انتقاد نمی کنند. صحنه ای برای رونالدو اتفاق افتاد که در آن عده ای به دلیل اعلام خود از او تعریف کردند. متاسفانه در فوتبال ما در مورد VAR خلأ وجود دارد، اما آقای رونالدو یک بازیکن حرفه ای است و می دانست که این صحنه بازبینی خواهد شد. بحث من این بود که او باید به خاطر بدگویی کارت زرد می گرفت. اگر پنالتی بود باید پنالتی می گرفت اما وقتی پنالتی نمی گرفت بازیکن باید تنبیه شود. وقتی هیچ برخوردی نبود و سرنگون شد باید به شما هشدار داد. حتی تیم حریف، مربی و بازیکنان هم خیلی حرفه ای بودند و آمدند تا جو را به نفع خودشان درست کنند، اما از آنجایی که یادمان می آید اجازه ندادیم کسی حق ما را پایمال کند و از حق پرسپولیس و هواداران دفاع کردیم.

وی تاکید کرد: صحنه خیلی دور بود و نمی توانستیم بدانیم اما وقتی پنالتی اعلام نشد داور باید کارت نشان می داد. شاید کارت زرد آقای رونالدو تاثیر چندانی در نتیجه نداشته باشد. البته داور قضاوت خیلی خوبی داشت و جو سنگینی در ورزشگاه حاکم بود اما به نظرم آقای رونالدو باید کارت زرد می گرفت. در درگیری با هم خوش گذشت. آنها هم کارشان را بلدند و با بانکشان حمله کردند که چرا می گویید کارت بدهند و ما هم گفتیم که نظرمان را می گوییم.

سرمربی پرسپولیس درباره استقبال پرسپولیسی ها و مشکلات ناشی از سفر این تیم گفت: ما از النصر خیلی خاص پذیرایی کرده بودیم و امیدوار بودیم که به تیم ما توجه کنند. حتی در داخل ایران به هر شهری می رویم، با اسکورت از فرودگاه خارج می شویم، اما اینجا اسکورت نداشتیم. ورزشگاه طوری بود که وقتی به جلسه مدیران تیم رفتم نیم ساعت در ورزشگاه قدم زدم و کسی نیامد. آنجا هم اعتراض کردیم چون حتی کسی به استقبال ما نیامد. استادیوم آنها چندین در داشت و رانندگان آنها هم نمی دانستند. 45 دقیقه طول کشید تا آقای گل محمدی به همایش رسید. من فکر می کنم آنها می توانستند استقبال بیشتری داشته باشند. در خصوص مشکلات پروازی، مسئولان شرکت هواپیمایی باید به ما اطلاع می دادند که برای ورود به عربستان با مشکل مواجه هستند. من نمی دانم کدام شرکت هواپیمایی می تواند وارد کدام کشور شود و کدام نمی تواند. اینها بحث های تخصصی است.

وی درباره تاثیر این مناطق زاغه بر تخت جمشید گفت: بچه ها فهمیده بودند. خدای نکرده اگر باختیم صعود برایمان خیلی سخت می شود. مشکلات و بحث هایی وجود داشت، همه به فال نیک گرفتند و اتحاد و همدلی در تیم وجود داشت.

افشین پیروانی درباره مشکلات پرسپولیس در خط حمله با اشاره به تعیین سقف بودجه برای باشگاه ها گفت: اگر می خواستیم سقف را بشکنیم می توانستیم بازیکنان گران قیمت تری نسبت به بازیکنان فعلی تیم بیاوریم. گل محمدی می گوید: دروازه بان دومی نگرفتم که یک مهاجم خوب و گران قیمت بگیرم. با وجود اینکه مهاجمان خوبی مثل آقایان زاهدی و نبیل بهویی داریم اما باید با تیم هایی رقابت کنیم که هزینه زیادی می کنند.

و افزود: تیم های آسیایی هزینه می کنند و یکی دو تیم در کشور ما هستند که نمی دانم چطور بگویم به سقف رسیده اند. من تعجب میکنم. اگر اسمشان را ببریم فردا بیانیه می دهند و علیه ما بازجویی می کنند. خوشبختانه بسیاری از تیم‌ها بازیکنان خود را آماده کرده‌اند که وقتی کسی صحبت می‌کند، پاسخ دهند، اما اگر دو، دو، چهار انجام دهیم، می‌بینیم که برخی از تیم‌ها جواب نداده‌اند. آقای گل محمدی به نوبه خود همیشه می گوید که من دروازه بان دوم را نیاوردم تا بتوانیم از پول او برای مهاجم بهتر و گران تری استفاده کنیم، اما قدرت کافی نداشتیم و هر بار چیزی می گفتیم. گفت که. سقف رعایت نمی شود. خیلی از تیم ها رعایت نکردند و هفته گذشته که یک بازی انجام دادیم، رقیب نیمکت گران تری نسبت به ما داشت.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به کسر امتیاز این تیم گفت: نکته دیگر این است که حالا کدام تیم، بازیکن و مربی خارجی مالیات خود را پرداخت می کند؟ اگر کسی بگوید من خودم دادم، باور کنید اشتباه است. بازیکن و مربی خارجی که قبول می کند مالیاتش را در کشور غریبش بپردازد، چیزی از فوتبال حرفه ای نمی داند. ما یک بازیکن خارجی در تیم خود داریم که می گوید در سال های گذشته در تیم های دیگر مبلغ قرارداد را برای پرداخت مالیات بالا می بردند. بازیکن خارجی که سال اولش است را چطور می پذیری؟ هر کشوری قوانین خاص خود را دارد. من خودم یک سال در قطر بازی کردم و مطمئنم اگر به من می گفتند باید مالیات بدهی برمی گشتم چون قوانین مالیاتی قطر را نمی دانم.

پیروانی در پایان گفت: کدام بازیکن حرفه ای و مربی با نام و نشان خارجی حاضر است مالیاتش را خودش بپردازد؟ در سال های گذشته کدام یک از بازیکنان و مربیان خارجی ما مالیات خود را پرداخت می کردند؟ هیچ استثنایی وجود ندارد و همه باشگاه ها قطعا مالیات مربیان و بازیکنان خارجی خود را پرداخت می کنند، اما راه حل خاصی دارند که در این بحث ها توانسته اند از پس آن برآیند. اگر می‌خواستیم سرپوش را بشکنیم، می‌توانستیم یک مهاجم گران قیمت برای حل مشکلات خط حمله خود بیاوریم. امروز از نظر فوتبالی خیلی بهتر از النصر بودیم اما در ضربات آخر مشکل داشتیم. امیدوارم در دیدارهای پیش رو به خصوص در دیدار مقابل الدحیل این مشکل حل شود. امیدوارم آقای عمری برای بازی بعدی بیاید و تلاش کنیم وحید امیری را وارد تیم کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)