افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » استقلال و پرسپولیس به خاطر پزشکان 200 میلیون جریمه شدند

  • کد خبر : 139116
اسمارتک نیوز » استقلال و پرسپولیس به خاطر پزشکان 200 میلیون جریمه شدند

به گزارش اسمارتک نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص گزارش داور مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان اصفهان به دلیل غیبت پزشک رسمی این باشگاه، دکتر علیرضا حقیقت. و حضور علی اسدی متخصص تغذیه به جای وی. و بدون مجوز و بدون صدور کارت و استفاده […]

به گزارش اسمارتک نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص گزارش داور مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان اصفهان به دلیل غیبت پزشک رسمی این باشگاه، دکتر علیرضا حقیقت. و حضور علی اسدی متخصص تغذیه به جای وی. و بدون مجوز و بدون صدور کارت و استفاده از اصل کارت پزشکی در بازی مذکور با توجه به تخلف ماده 36 آیین نامه برگزاری لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب 1377 و با در نظر گرفتن مواد در ماده 51 و 117 آیین نامه انضباطی علی اسدی به مدت 18 ماه از حضور در کلیه ورزشگاه های فوتبال، فوتبال داخل سالن و فوتبال ساحلی محروم و علیرضا هخیت به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. برای عدم حضور در مسابقه بدون اطلاع IFMARK (کمیته پزشکی لیگ) و دادن کارت خود به شخص دیگری.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی و قصور در تعویض پزشک رسمی و عدم گزارش عدم حضور پزشک بر اساس مواد 50 و 77 آیین نامه انضباطی یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره در خصوص سلب صلاحیت، اجرائی بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر می باشد.

با توجه به گزارش رسمی مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه استقلال در بازی مقابل تراکتورسازی مبنی بر عدم حضور پزشک رسمی باشگاه، دکتر محمدعلی زارع و حضور سید محمد آقا محمدآبادی که بدون مجوز به جای وی دندانپزشک بوده است. کارت و استفاده از کارت اصلی پزشک در بازی قبلی، سید محمد آقا محمد آبادی به مدت 18 ماه از حضور در کلیه استادیوم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و دکتر محمدعلی زارع به دلیل عدم حضور در مسابقه بدون اطلاع فدراسیون بین المللی به مدت 18 ماه محروم شدند. کمیته پزشکی لیگ) و تحویل کارت وی به دیگری به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت تضامنی و قصور در تعویض پزشک رسمی و عدم گزارش عدم حضور پزشک بر اساس مواد 50 و 77 آیین نامه انضباطی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

رأی صادره در خصوص سلب صلاحیت، اجرائی بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر می باشد.

با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از امید نور افکن بازیکن سپاهان اصفهان به دلیل رفتار توهین آمیز فرد مذکور نسبت به تماشاگران این تیم قبل از بازی دو تیم در ورزشگاه نقش جهان، با توجه به محتوای پرونده و با توجه به بررسی های انجام شده با توجه به تصاوير و اظهارات و دفاعيات مذكور جرم وي كه متهم بوده مشخص و مسلم و با عنايت به ندامت و عذرخواهي به حبس تعزيري و يك ميليارد ريال جزاي نقدي محكوم شد.

ضمناً با توجه به صدور قرار تعلیقی برای وی، این کمیته با رعایت بند 5 ماده 107 آیین نامه انضباطی برای جلسه محکومیت تعلیقی مذکور قابل اعمال می باشد.

این حکم در مورد رد صلاحیت اجرایی و قطعی است و در مورد جزای نقدی غیرقابل اجرا ظرف 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.