افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

واکنش پرسپولیس به حرکت رونالدو; داور باید بهش کارت میداد!

  • کد خبر : 138978
واکنش پرسپولیس به حرکت رونالدو;  داور باید بهش کارت میداد!

افشین پیروانی درباره تساوی پرسپولیس مقابل نصر عربستان گفت: مقابل تیم مستعد نصر بازی خوبی انجام دادیم. بازیکنان گران قیمتی داشتند. میلاد سرلک جبران در تهران برکناری خود را انجام داد. بهتر از نصر بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم. باید از موقعیت هایی که داشتیم بهتر استفاده می کردیم، می توانستیم بازی را ببریم. […]

افشین پیروانی درباره تساوی پرسپولیس مقابل نصر عربستان گفت: مقابل تیم مستعد نصر بازی خوبی انجام دادیم. بازیکنان گران قیمتی داشتند. میلاد سرلک جبران در تهران برکناری خود را انجام داد. بهتر از نصر بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم. باید از موقعیت هایی که داشتیم بهتر استفاده می کردیم، می توانستیم بازی را ببریم.

وی در خصوص قانون سقف بودجه و رقابت نابرابر که تیم های ایرانی با تیم های آسیایی دارند، گفت: اگر قرار است با تیم های بزرگ رقابت کنیم باید مقدمات انجام می شد. ما در گلزنی مشکل داریم و اگر باز بودیم و پول خرج می کردیم بهتر بود. به پشت بام می رسیم. اگر رعایت نمی‌کردیم، پیش‌روی‌های پرهزینه‌ای را برای پرسپولیس به ارمغان می‌آوریم. در حق ما کمی بی انصافی بود و می توانستیم خریدهای بهتری انجام دهیم. امروز همه زحمت کشیدند و به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می گویم. امیدوارم در بازی های بعدی رقابت بهتری داشته باشیم.

پیروانی درباره درگیری خود با کاسترو سرمربی النصر ادامه داد: فکر می کنم داور کمی به رونالدو احترام گذاشت. بحث در مورد شبیه سازی توسط رونالدو رهبری شد. باید به او کارت زرد می دادند. وقتی پنالتی نبود صددرصد حق با من بود اما مربی آنها اشتباه می کرد. من هم چیزهایی می دانستم و از حق پرسپولیس دفاع کردم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره شکایت این تیم از استقلال به دلیل گذر از سقف بودجه اضافه کرد: کسانی که باید تصمیم بگیرند باید نظر بدهند. من نمی خواهم در مورد تیم های دیگر صحبت کنم. اگر قرار بود با تیم های بزرگ آسیایی رقابت کنیم، حداقل باید در خط حمله بهتر تمرین می کردیم.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.