افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آیا عاشق شلوار هستید اما نمی دانید آن را با چه بپوشید؟ باور کنید وقتی اینجوری ترکیب می کنید جذاب ترین هستید.

  • کد خبر : 138904
آیا عاشق شلوار هستید اما نمی دانید آن را با چه بپوشید؟  باور کنید وقتی اینجوری ترکیب می کنید جذاب ترین هستید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مد و استایل دنیای شگفت انگیز و وسیعی است که انسان را زیبا یا زشت می کند. البته این دو سوال به سلیقه و تفکر شما بستگی دارد چون میلیاردها نفر در دنیای ما وجود دارند که قطعا هر کدام نظرات متفاوتی دارند و امکان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مد و استایل دنیای شگفت انگیز و وسیعی است که انسان را زیبا یا زشت می کند. البته این دو سوال به سلیقه و تفکر شما بستگی دارد چون میلیاردها نفر در دنیای ما وجود دارند که قطعا هر کدام نظرات متفاوتی دارند و امکان ندارد دو نفر یک سلیقه داشته باشند.

اما اگر بخواهیم کمی جزئی تر باشیم باید به این نکته اشاره کنیم که بین خانم ها و آقایان حتما یک خانم باید بیشتر لباس های استایل خود را بپوشد تا یک تیپ کامل باشد و به همین دلیل مخصوصا در ایران ما . ، به دلیل وجود لباس هایی مانند شال و روسری، این ترکیب می تواند بیشتر باشد. اما یکی از لباس هایی که مختص خانم هاست و در این دو سه سال اخیر بین دختران جوان خیلی طرفدار پیدا کرده است، شلوار گشاد است که هم شلوار متوسط ​​و هم گشاد دارد. اما چیزی که بسیاری از خانم ها با آن مشکل دارند نحوه پوشیدن شلوار گشاد است که در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم و شما خانم های زیبا با پوشیدن آن زیباترین خواهید شد.

معرفی شلوار کیف، این حرز محبوب

شلوارهای گشاد در دهه 80 تبدیل به یک ترند شد و توجه همه را به خود جلب کرد. جذابیت و محبوبیت این شلوارها بود که طراحان را به فکر تولید شلوار کیف با متریال های مختلف برای فصول مختلف انداخت. به همین دلیل هم اکنون شاهد عرضه انواع شلوار جین کیف، شلوار کیف پارچه ای، شلوار کیف چرمی، شلوار کیف مخملی و … در بازارها هستیم.

یکی از نقاط قوت این شلوار این است که به دلیل طراحی گشاد، دیگران متوجه نمی شوند که شما چه تیپ اندامی دارید. آیا شما چاق هستید یا لاغر که هیچ کدام از این دو به طور دقیق زیر این شلوار دیده نمی شوند زیرا به هر حال برای پاهای شما گشاد هستند؟

1690896574-v2Mxs7Mq43Qh3YXp

چه مدل مانتویی با شلوار بپوشیم؟

بدون شک، بزرگترین سوال در مورد شیک پوشی شلوارهای گشاد این است که چه کت هایی را می توان با آن ها پوشید؟ خب در پاسخ باید به شما بگوییم که این شلوارها را در سبک های مختلف بپوشید، زیرا شلوار شما در خیلی جاها به راحتی به شما می آید. به عنوان مثال ست مانتو با شلوار پارچه ای گشاد می تواند یکی از جذاب ترین لباس ها را بسازد، اما با این تفاوت که باید دقت کنید که لباس ها تقریباً یکسان باشند. اما به طور کلی پیشنهاد می کنیم شلوار جین گشاد را با یک کت کوتاه و یک عروسک بپوشید. برای شرکت در مراسم رسمی، پوشیدن ژاکت با شلوار کیف می تواند یک انتخاب عالی باشد، پس آن را از دست ندهید.

0c59c62b-38ee-4459-83f9-4e28f7cebe5f

504614_890

چگونه شلوار کیف را با هودی ترکیب کنیم؟

این روزها هوا سرد است و هودی یکی از پرکاربردترین و مناسب ترین لباس های دختران علاقه مند به استایل ورزشی است. شلوارهای گشاد ممکن است فنجان چای همه افراد نباشند، اما می توانند ظاهری خاص و غیر رسمی ایجاد کنند. این ترکیب طرفداران زیادی دارد اما به دلیل ظاهر خاصش باعث می شود انسان کمی جسورتر عمل کند و به همین دلیل شاید همه آن را با وجود اینکه بسیار شیک و جذاب است امتحان نکنند.

تحت عنوان

فرق کلمه و نیمه را بدانیم!

شلوار نیم کیف زنانه مانند کیف ظاهری گشاد و آزاد دارد که همان مدل دوخت و اصل کیف است اما با این تفاوت که راحتی نیم کیف کمتر از کیف است. شلوار نیم کیف تبدیل به اولین ترند بعد از ترند کیف شد که عمدتا برای افرادی است که نمی خواهند شلوارشان خیلی گشاد باشد و فشردگی همراه با گشادی می خواهند. شلوار نیم کیف دارای برش های باریک تری است و در انواع مدل های ساده، زیپ دار، تخت و چاک دار موجود است.

گالری مانتیلا در اینستاگرام__ _باران خیلی زیباست...

شلوار کیف با چه کفشی بپوشیم؟

کفش یکی از اقلام پوشاکی است که تاثیر زیادی در ظاهر شما دارد و با توجه به نوع پوشش و آنچه که به عنوان استایل خود دارید بهترین استایل را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک تیپ مردانه کلاسیک هستید، می توانید از پنبه صرف نظر کنید و با چکمه های چرمی ظاهر خود را ایجاد کنید. مثلاً شلوارهای گشاد و گشاد.

ست-کیف-شلوار-1024x683





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.