افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

بیتا فرهی همسر علی آزموده کیست؟ + عجیب ترین مقصد زنده یاد بیتا فرهی

  • کد خبر : 138592
بیتا فرهی همسر علی آزموده کیست؟  + عجیب ترین مقصد زنده یاد بیتا فرهی

بیتا فرهی 17 ساله بود که در سال 1352 با حسن قریشی ازدواج کرد و از این ازدواج دارای یک دختر به نام مهسا و یک نوه به نام تسا است که در پاریس زندگی می کنند. او پس از جدایی این بار با فردی به نام علی آزموده ازدواج کرد. علی پسر کیست؟ علی […]

بیتا فرهی 17 ساله بود که در سال 1352 با حسن قریشی ازدواج کرد و از این ازدواج دارای یک دختر به نام مهسا و یک نوه به نام تسا است که در پاریس زندگی می کنند.

او پس از جدایی این بار با فردی به نام علی آزموده ازدواج کرد.

علی پسر کیست؟

علی آزموده بازیگر سینما و تلویزیون و همسر بیتا فرهی است. او در آثاری چون فیلم خشم و جیغ بازی کرده است. آزموده سال ها پیش با بیتا فرهی ازدواج کرد اما هیچ عکسی از آنها در شبکه های اجتماعی منتشر نشد.

با این حال جزئیات بیشتری از زندگی علی آزموده در دست نیست.

بیتا فرهی بیوگرافی

بیتا فرهی در 19 اسفند 1336 در تهران به دنیا آمد. او در سال 1359 از مدرسه هنر جان پاورز در رشته هنر فارغ التحصیل شد. بیتا فرهی اولین بار در فیلم هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی جلوی دوربین رفت. سپس در سال ۱۳۷۹ با بازی در نقش آذردخت در سریال ولایت عشق به تلویزیون آمد.

تابستان 1391 بود که مادرش را در سالگرد درگذشت خسرو شکیبایی از دست داد. وضعیت روحی خانم فرهی باعث شد مدتی به محله دخترش برود و چند ماهی در آنجا زندگی کند.

علت بیماری و مرگ بتا فرهی.

سرانجام بیتا فرهی بازیگر معروف روز یکشنبه 30 آبان 1402 به دلیل مشکلات ریوی در بخش مراقبت های ویژه CCU بستری شد اما سرانجام در سن 65 سالگی به دلیل عوارض بیماری درگذشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.