افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

زاهدی: فشار روحی در تیم بزرگ پرسپولیس طبیعی است/ مقابل ستاره های بزرگ نصر خوب بودیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 138546
زاهدی: فشار روحی در تیم بزرگ پرسپولیس طبیعی است/ مقابل ستاره های بزرگ نصر خوب بودیم – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش مقابل تیم نستره النصر خوب کار کرد. شهاب زاهدی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس ایران و نصر عربستان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل 2023-2024 گفت: مایه شرمساری است زیرا تلاش زیادی کردیم. اما فوتبال همین است. همه حتی کسانی که کمترین مسئولیت را […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش مقابل تیم نستره النصر خوب کار کرد.

شهاب زاهدی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس ایران و نصر عربستان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل 2023-2024 گفت: مایه شرمساری است زیرا تلاش زیادی کردیم. اما فوتبال همین است. همه حتی کسانی که کمترین مسئولیت را در باشگاه دارند، تمام تلاش خود را کردند و در کنار ما بودند. اشاره من به کسانی است که در اینجا حضور داشتند. فوتبال است و ما از موقعیتی که در جدول داریم بسیار هیجان زده هستیم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که اعلام کرده پرسپولیس برای تضمین صعودش باید الدحیل را شکست دهد، گفت: منتظریم هوادارانمان با تمام توان مقابل الدحیل حاضر شوند و به همه نشان دهیم که پرسپولیس واقعا چقدر قدرتمند است.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اخراج بازیکن نصر و موقعیت های خوب گلزنی ارتش سرخ توپ ها وارد دروازه نشدند، پاسخ داد: طبیعی است. وقتی مقابل هر تیمی در زمین مقابل بازی می کنید فشار وجود دارد. پس از چند دقیقه بازی، فشار رقیب کاهش یافت. حتی زمانی که النصر 11 بازیکن داشت، ما خیلی خوب پیش رفتیم و مقابل تیمی که ستاره های زیادی دارد، خیلی خوب کار کردیم.

زاهدی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر فشار روی خط حمله پرسپولیس پس از چندین هفته بدون گلزنی گفت: این فشار در تیم بزرگ پرسپولیس که بهترین تیم ایران است طبیعی است. من آن را به فال نیک می گیرم و تلاش بیشتری خواهم کرد. امیدوارم وضعیت روز به روز بهتر شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)