افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

سد هوشمند 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 138491
سد هوشمند 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد لطفی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار داشت: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث سد باهوش اعتباری در نظر گرفته شد. روی رودخانه باهوش که هم اکنون در حال پیشرفت است. مقاومت فیزیکی این طعمه بیش از […]

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد لطفی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار داشت: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث سد باهوش اعتباری در نظر گرفته شد. روی رودخانه باهوش که هم اکنون در حال پیشرفت است. مقاومت فیزیکی این طعمه بیش از 30 درصد است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: یکی دیگر از پروژه های مهم در محدوده شیراز بوشهر تا عسلویه در منطقه تنگستان راه آهن است که تا ابتدای این دولت کمترین پیشرفت فیزیکی را داشت. مسافرت رفتن رئیس‌جمهور با برنامه‌ریزی‌شده، کار خود را با تخصیص اعتبار از چند جهت انجام می‌دهد.

وی افزود: در محدوده جاده شهرستان از اهرم به برازجان و دلوار به دیر و دلوار به دیر به دلیل نبود اعتبار مالی مورد نیاز عملاً کاری انجام نشد. بخش دلوار در حال ساخت است. و پیش بینی می شود 18 کیلومتر از آن در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: پروژه دیگر بزرگراه اهرم – برازجان نیز فعال است و مشکل اعتباری ندارد.

وی تصریح کرد: با هم افزایی دولت و نماینده مردم در شورای اسلامی و ظرفیت هایی که در سطح تنگستان وجود دارد کارهای بسیار خوب و ارزشمندی در حال انجام است که با این محوریت در کمتر نقطه ای از استان قابل انجام است. و ترکیب. ، اما در ارائه اقدامات انجام شده به خوبی در برابر مردم انجام نشده است.

لطفی بیان کرد: چهارشنبه هر هفته تا پایان سال جاری با عنوان مردم و مسئولان دعوت از مردم و فعالان فرهنگی و اجتماعی، شاکیان، اصحاب رسانه، احزاب یا گروه های سیاسی با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان و نمایندگان مردم، برنامه هایی که در حال انجام است را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در حوزه مدارس با توجه به اینکه دولت در ابتدا اعلام کرد شهرستان دارای بیشترین مدارس تخریبی با سه راهی است. آه تو با تخصیص اعتبارات شهرداری، کشوری و مردمی بیش از 33 مدرسه از یک کلاسه به 12 کلاسه و امکانات ورزشی لازم در حال ساخت و بهسازی است و تا دو سال آینده به یکی از بهترین شهرها تبدیل خواهیم شد.

وی افزود: در بحث برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری، تمامی دستگاه های اجرایی تنگستان باید با ستاد انتخابات شهرستان برای تامین سخت افزار، تدارکات و نیروی انسانی این روند همکاری کنند.

لطفی ادامه داد: راهکارهای چهارگانه ای که رهبر معظم انقلاب تحت عناوین مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت تبیین کردند، محورهای ستاد انتخابات شهرستان است.

در پایان این جلسه از خدمات آقای سید رضا علوی زاده مدیرعامل سابق آبفای تنگستان قدردانی و آقای محمد رضایی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.