افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

رافت: شرایط نابرابر پرسپولیس در دیدار با نصر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 138438
رافت: شرایط نابرابر پرسپولیس در دیدار با نصر – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس می گوید نصر در همه پست ها بازیکنان خوبی دارد و حتی اگر 1 درصد رونالدو به دلیل مصدومیت بازی نکند، اتفاقی نمی افتد. پای رفت در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از بازی دور دوم پرسپولیس مقابل النصر گفت: پرسپولیس در دور دوم دیداری فوق العاده سخت و حساس […]

بازیکن سابق پرسپولیس می گوید نصر در همه پست ها بازیکنان خوبی دارد و حتی اگر 1 درصد رونالدو به دلیل مصدومیت بازی نکند، اتفاقی نمی افتد.

پای رفت در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از بازی دور دوم پرسپولیس مقابل النصر گفت: پرسپولیس در دور دوم دیداری فوق العاده سخت و حساس مقابل النصر خواهد داشت چرا که این تیم اول است. در گروه، او در خانه بازی می کند و بسیار قوی است. البته من خودم طرفدار رونالدو هستم و مسابقات این بازیکن استثنایی را دنبال می کنم و از مسابقات او لذت می برم. تیم النصر با چنین بازیکنی قدرتمند است و پرسپولیس باید در شرایطی مقابل چنین تیمی آماده شود که بتواند از بین خیل عظیم هواداران این تیم امتیاز بگیرد. از این رو پرسپولیس در دور دوم بازی سختی مقابل نصر خواهد داشت.

شرایط نابرابر پرسپولیس مقابل نصر

وی گفت: متاسفانه پرسپولیس از ابتدای فصل مشکلات حاشیه ای داشت و این مشکلات تا امروز روی نتایج این تیم تاثیر نامطلوب داشت. ضمن اینکه مصدومیت این بازیکن زیاد است و قطعا آن مشکلات تاثیری در بازی برگشت پرسپولیس مقابل نصر نخواهد داشت. بنابراین پرسپولیس باید در شرایطی بسیار نابرابر و در شرایطی که شرایط خوبی ندارد به مصاف النصر برود، به هر حال باید دید در روز بازی چه اتفاقی برای پرسپولیس خواهد افتاد.
پرسپولیس خوب بسته نشد

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: به نظر می رسد پرسپولیس هنوز به شرایط ایده آل و ایده آل خود نرسیده است و باید از این تیم حمایت کنیم تا بتواند به روزهای اوج خود بازگردد. این تیم از ابتدا برای آسیا خوب بسته نشد و مشکلات حاشیه ای مکرر ایجاد کرد. تیمی مثل پرسپولیس باید چند اسپانسر قوی داشته باشد تا بتواند بدون دغدغه مسابقاتش را انجام دهد. این تیم نماینده ایران در آسیا است و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد تا بازیکنان به دور از مشکلات حاشیه ای و با آمادگی روحی و روانی بالا بهترین عملکرد خود را مقابل تیمی مانند النصر ارائه دهند.

رفت گفت: امیدوارم تحولی جدی در فوتبال ایجاد شود تا فوتبال ما خیلی از دنیا عقب نماند. چرا باشگاهی مثل پرسپولیس که حرف اول را در فوتبال باشگاهی می زند، دو روز زودتر به عربستان نرفت، چرا هواداران این تیم همیشه نگران باشند، چرا باید اینقدر ساختاری ضعیف باشیم؟
غیبت رونالدو هیچ تاثیری ندارد

وی در پایان با بیان اینکه نصر مهره های زیادی دارد و نباید فقط به رونالدو بسنده کرد، تصریح کرد: نصر در همه پست ها مهره های خوبی دارد و حتی اگر 1 درصد رونالدو به دلیل مصدومیت بازی نکند، هیچ اتفاقی نمی افتد و این تیم است. در کنار سایر تیم ها خواهد بود و بازیکنان آن نیز می توانند بهترین بازی خود را مقابل پرسپولیس ارائه دهند. بنابراین پرسپولیس باید با تمرکز و آرامش زیادی مقابل چنین تیمی بازی کند تا در خانه حریف نتیجه خوبی کسب کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)