افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

گل محمدی و پرسپولیس در بازی مرگ و زندگی مساوی شدند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 138337
گل محمدی و پرسپولیس در بازی مرگ و زندگی مساوی شدند – پرسپولیس نیوز

سرمربی این تیم با توجه به شرایط موجود در زمین پرسپولیس کار سختی مقابل نصر خواهد داشت. تیم فوتبال پرسپولیس ایران در پنجمین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت 21:30 در ورزشگاه الاول پارک ریاض به مصاف تیم النصر عربستان می رود. در این بازی شاگردان یحیی گل محمدی برای […]

سرمربی این تیم با توجه به شرایط موجود در زمین پرسپولیس کار سختی مقابل نصر خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در پنجمین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت 21:30 در ورزشگاه الاول پارک ریاض به مصاف تیم النصر عربستان می رود.

در این بازی شاگردان یحیی گل محمدی برای صعود به دور بعد به عنوان یکی از سه تیم برتر گروه های پنج گانه منطقه غرب نیازمند خروج از زمین با امتیاز هستند اما کمبود بازیکن در فاز تهاجمی این تیم در این بازی برای این تیم مشکل ساز است.

یاسین سلمانی که در دیدار مقابل گل گهر سیرجان از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید، مدت هاست که در دسترس نیست و در این دیدار حضور نخواهد داشت. سعید صادقی بهترین گلزن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز به دلیل سرماخوردگی این دیدار را از دست خواهد داد. محمد عمری که در دیدار مقابل نساجی دچار کشیدگی همسترینگ شد و به نظر می رسد در این دیدار غایب باشد و وحید امیری هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده است. به این ترتیب گل محمدی تنها مهدی ترابی، نبیل باهویی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی را در خط حمله خواهد داشت که کار یحیی و شاگردانش را در این بازی سخت می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)