افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اعتزیری: پرسپولیس همیشه کارهای سخت را بهتر انجام می دهد/ پیروزی مقابل نصر دور از دسترس نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 138220
اعتزیری: پرسپولیس همیشه کارهای سخت را بهتر انجام می دهد/ پیروزی مقابل نصر دور از دسترس نیست – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل نصر دور از دسترس نیست و پرسپولیس همیشه توانایی انجام کارهای سخت را داشته است. سهراب عثیری در گفت وگو با میزان، درباره دیدار برگشت پرسپولیس و نصر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس امروز (دوشنبه) در عربستان قطعا بازی سختی مقابل نصر خواهد داشت اما […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل نصر دور از دسترس نیست و پرسپولیس همیشه توانایی انجام کارهای سخت را داشته است.

سهراب عثیری در گفت وگو با میزان، درباره دیدار برگشت پرسپولیس و نصر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس امروز (دوشنبه) در عربستان قطعا بازی سختی مقابل نصر خواهد داشت اما شرایط بازیکنان از هر نظر ایده آل و خوب هستند. بدون شک کیفیت خوب زمین باشگاه النصر به بازیکنان دو تیم کمک می کند تا شاهد دیداری زیبا و دلنشین برای تماشاگران باشند.

وی ادامه داد: گل محمدی اکثر بازیکنان و مهره های اصلی خود را به جز یکی دو نفر در حدود 80 درصد دارد. مهدی ترابی با آمادگی بالایی به میادین مسابقات بازگشته است. ترابی همیشه در دیدارهای مهم حضور داشته و در این دیدار بهتر از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان برای پرسپولیس بازی مثبت و موثری خواهد داشت.

* پرسپولیس همیشه کار سخت را بهتر انجام می دهد

عطذری در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند در دیدار مقابل نصر پیروز شود، گفت: پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید دست پر از این دیدار بیرون بیاید و سپس در آخرین دیدار مقابل آل پیروز شود. دهل در تهران: با آرامش به دور بعدی مسابقات بروید و اجازه ندهید کار طولانی شود. البته النصر تیمی بسیار قدرتمند و با بازیکنان باکیفیت است که نتایج خوبی در لیگ عربستان کسب کرده و در این دیدار از حمایت هواداران خود برخوردار است. پیروزی مقابل نصر دور از دسترس نیست و پرسپولیس همیشه توانایی انجام کارهای سخت را داشته است. در ادامه بیشتر بازیکنان پرسپولیس تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و همین موضوع می تواند به آنها کمک کند.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تاخیر در سفر به عربستان به ضرر پرسپولیس است، گفت: اگر پرسپولیس دو روز مانده به بازی به عربستان سفر می کرد، شرایط بهتری برای تمرین بازیکنان فراهم می شد. چند جلسه دیگر در زمینه مخالف و آمادگی بیشتری داشته باشید. اما اکثر تیم های لیگ قهرمانان آسیا یک روز قبل از بازی وارد کشور میزبان می شوند و یک جلسه تمرینی برگزار می کنند.

* در مسائل خارج از زمین نباید اینقدر مانور دهیم

این پیشکسوت فوتبال همچنین یادآور شد: پرسپولیس تیم بزرگی است و برای دیر رسیدن به عربستان بهانه نمی آورد. ما نباید آنقدر روی مسائل خارج از زمین مانور دهیم و باید تلاش کنیم تا شایستگی خود را در زمین نشان دهیم. همچنین همه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از مربی گرفته تا بازیکنان از شأن فوتبال ایران دفاع خواهند کرد و تلاش خواهند کرد تا به نمایندگی از پرسپولیس کارهای بزرگی در عربستان انجام دهند.

اعتزیری در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس حرفه ای و با تجربه هستند که باید با تمرکز و تمرکز بالا به مصاف ستاره های النصر بروند. مردم هم برای نمایندگان ایران دعا کنند تا انشالله همه پرسپولیسی ها روز خوبی داشته باشند و دست پر به کشورمان برگردند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)