افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
6

چکمه ها و چکمه ها خیلی خوشگله ولی به خدا بارون میاد و گل میزنه / چاره تو جیب هست بگم

  • کد خبر : 138166
چکمه ها و چکمه ها خیلی خوشگله ولی به خدا بارون میاد و گل میزنه / چاره تو جیب هست بگم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کم کم به آب و هوای بسیار سرد نزدیک می شویم و آسمان طراوت عجیب خود را نشان می دهد و اینجاست که باید بگوییم جایی برای پوشیدن کفش های ساده نیست و آنچه پوشیده می شود نیم بوت یا نخی است. چکمه ها مواد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کم کم به آب و هوای بسیار سرد نزدیک می شویم و آسمان طراوت عجیب خود را نشان می دهد و اینجاست که باید بگوییم جایی برای پوشیدن کفش های ساده نیست و آنچه پوشیده می شود نیم بوت یا نخی است. چکمه ها مواد مختلفی دارند، اما باید بپذیریم که جیر و مخمل بسیار زیباتر و زیباتر هستند. اما از آنجایی که نیم چکمه ها یا چکمه های بلند حتی در یک باران خیس نیز کثیف می شوند، مشکل این مشکل به شدت زیاد است.

لکه های قرمز و تیره شدن روی چکمه های روشن و لکه های سفید روی تیره ها بسیار آزاردهنده هستند و می توانند ظاهر جذاب تیپ شما را خراب کنند. حال سوال اینجاست که چگونه می توانیم این لکه ها را از بتن جیر و مخملی پاک کنیم؟ در مقاله بعدی با ما همراه باشید.

پارچه نرم و پودری آن، چکمه های زیبای شما را شبیه روز اول می کند.

ابتدا مراقب باشید چکمه های جیر یا مخملی شما اصلا خیس نباشند و آن ها را تمیز کنید، اما بگذارید خشک شوند، سپس با یک حوله یا برس نرم و شاید یک مسواک استفاده نشده آنها را بشویید. فراموش نکنید که کفش مخملی را به سمت سمت خواب بکشید و این حرکت را انجام دهید زیرا حرکت ناگهانی می تواند به مخمل آسیب برساند. این کار کفش های شما را از گرد و غبار پاک می کند.

پس از پاک کردن گرد و غبار از باد و باران، بهتر است آن را با یک اسپری پولیش تمیز کنید. البته این یک نوع نیت پاکسازی است و می تواند چکمه را به حالت تمیز اولیه بازگرداند. اسپری های مخصوصی در بازار موجود است.

چکمه های جیر تمیز

نحوه تمیز کردن لکه های مختلف از کفش یا چکمه مخملی

لکه ها از مواد جامد یا مواد مایع می آیند، خوب در هر صورت ابتدا از خشک بودن چکمه هایتان مطمئن شوید و سپس می توانید با آب و مایع ظرفشویی مایعی درست کنید و روی چکمه ها بریزید و با برس مسواک بزنید. لکه تمیز و پاک می شود.

برای استفاده از مسواک یا مسواک فراموش نکنید که باید به آرامی از آنها استفاده کنید و آنها را بمالید، زیرا مخمل و ابریشم آسیب پذیر هستند و می توانند حالت اولیه خود را از دست بدهند.

چکمه های جیر تمیز

چکمه های مخملی و جیر را با سرکه تمیز کنید

شاید کفش شما جوهر داشته باشد و در اینجا خوشحال باشید زیرا می توانید به راحتی آن را با سرکه و آب پاک کنید. سرکه و آب را یکی یکی مخلوط کنید سپس این محلول را با یک پارچه کهنه روی لکه جوهر بمالید و نیم ساعت صبر کنید تا خشک شود و در نهایت با برس جیر آن را پاک کنید.

می توان آن را با یک دستمال میکروفیبر تمیز کرد.

اگر مایعی روی کفش های جیر یا مخملی شما ریخت، ابتدا این مایع را با هوا از روی کفش هایتان تمیز کنید. فراموش نکنید که آب می تواند به این نوع کفش ها آسیب جدی وارد کند، بنابراین اگر کفش های مخملی می پوشید مراقب باشید، یک حوله میکروفایبر همراه خود داشته باشید و اگر مایعی روی کفش های مخملی زیبای شما ریخت، سریع حوله میکروفایبر را روی آن پاک کنید. بر. رطوبت کفش را جذب می کند. اگر حوله میکروفیبر ندارید، مطمئن شوید که این کار را با دستمال کاغذی انجام می دهید و کارتان تمام است.

چکمه های جیر تمیز





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.