افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

جلسه هماهنگی پرسپولیس و نصر با اختلاف برگزار شد! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 138104
جلسه هماهنگی پرسپولیس و نصر با اختلاف برگزار شد!  – پرسپولیس نیوز

پرسپولیس ایران از بدو ورود به ریاض تاکنون با موارد متعددی از سوی میزبان با ناهماهنگی مواجه شده است و برگزاری جلسه هماهنگی نیز از این قاعده مستثنی نبود. شرایط برای دیدار مقابل النصر عربستان سعودی خاص به نظر می رسد و با توجه به سرمایه گذاری های بالا در فوتبال عربستان که توجه جهانیان […]

پرسپولیس ایران از بدو ورود به ریاض تاکنون با موارد متعددی از سوی میزبان با ناهماهنگی مواجه شده است و برگزاری جلسه هماهنگی نیز از این قاعده مستثنی نبود.

شرایط برای دیدار مقابل النصر عربستان سعودی خاص به نظر می رسد و با توجه به سرمایه گذاری های بالا در فوتبال عربستان که توجه جهانیان را به خود جلب کرده است، انتظار می رود سطح بالایی از برنامه ها باشد. این سوالات به این دلیل است که دیدارهای دیشب با ناهماهنگی در برنامه های رسمی پیش از بازی مواجه بود که اصلا رایج نیست. شب گذشته نمایندگان باشگاه برای حضور در جلسه هماهنگی به دلیل عدم حضور راهنما مدت زیادی در ورزشگاه ماندند تا اتاق جلسه را پیدا کردند. این موضوع دستمایه اعتراضات قرار گرفت اما پس از آن، وضعیت مشابهی برای یحیی گل محمدی و مهدی ترابی در حین حضور در اتاق نشست خبری رخ داد!

اما این موضوع در جلسه هماهنگی اعلام شد؛ طبق پروتکل مسابقات، تعداد مشخصی بلیت ویژه و معمولی برای پرسپولیس در دسترس خواهد بود. علاوه بر این پرسپولیس قرمز رنگ و دروازه بان خاکستری خواهد بود. تیم النصر پیراهن و جوراب زرد با شورت ورزشی آبی به تن خواهد کرد و دروازه بان آنها مشکی خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)