افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

تلاش برای به حاشیه راندن استقلال/ ضعفی که نکونام باید بر آن غلبه کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 137989
تلاش برای به حاشیه راندن استقلال/ ضعفی که نکونام باید بر آن غلبه کند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارزیابی عملکرد شاگردان جواد نکونام در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: در روزی که استقلال توانست به عنوان برنده زمین را ترک کند بدشانسی به این تیم اجازه نداد. و شوت ذوب آهن پس از برخورد مهدی پور وارد دروازه استقلال شد تا آبی ها نتوانند سه […]

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارزیابی عملکرد شاگردان جواد نکونام در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: در روزی که استقلال توانست به عنوان برنده زمین را ترک کند بدشانسی به این تیم اجازه نداد. و شوت ذوب آهن پس از برخورد مهدی پور وارد دروازه استقلال شد تا آبی ها نتوانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند. البته یک امتیاز در خانه حریف، هم تیمی مثل ذوب آهن بسیار ارزشمند بود.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد ذوب آهن مقابل استقلال گفت: فکر می کنم ذو آهن در این فصل تفاوت های زیادی با فصل قبل دارد. با آمدن ربیعی به ذوب آهن شرایط این تیم کاملا تغییر کرده است، ذوبی ها با برنامه بازی می کنند، در همه خطوط عملکرد خوبی دارند و نسبت به فصل قبل تغییر زیادی کرده اند. آنها در تهران مقابل پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشتند. در مجموع در مقابل تیم های شناخته شده عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده اند.

بیانی درباره عملکرد استقلال مقابل ذوب آهن نیز گفت: غیبت مرادمند در این دیدار کاملا احساس شد. خط دفاعی آبی پوشان هماهنگی گذشته را نداشت. اگرچه دروازه ذوب آهن توسط یکی از بازیکنان استقلال زده شد و از بدشانسی استقلالی ها بود که این اتفاق افتاد. اما همچنان با تغییراتی که در خط دفاعی رخ داد و روزبه چشمی به دلیل غیبت مرادمند مجبور به بازی در آخرین دفاع شد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: این تغییرات باعث ایجاد ناهماهنگی در استقلال شد، اما امیدوارم کادر فنی استقلال که سرمربی و مربیان باهوشی دارد، قبل از دیدار مقابل فولاد که 27 آذرماه برگزار می شود، این نقاط ضعف را ترمیم کند. بدون مرادمند خط دفاعی استقلال آسیب پذیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال بازی سختی مقابل ذوب آهن برگزار کرد. ذوبی ها با انگیزه زیادی بازی می کردند و نمی خواستند سه امتیاز را از دست بدهند، اما هوشیاری کادر فنی، فداکاری بازیکنان استقلال و حمایت همه جانبه هواداران باعث شد ذوب آهن از رسیدن به سه امتیاز کوتاه بیاید. استقلال یک . برد در این دیدار همچنان صدرنشین لیگ خواهد بود.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: اگرچه این تساوی باعث خوشحالی تیم هایی مانند پرسپولیس و سپاهان شد اما این دیدار درس بزرگی برای استقلالی ها بود تا از فرصت هایی که در دیدارهای بعدی به دست آورده استفاده کند و بتواند سه امتیاز را به دست آورد.

این کارشناس فوتبال در خصوص اتفاقات پایانی بازی و درگیری های به وجود آمده نیز گفت: این حرفه ای نیست که یک فیلمبردار یا عکاس به خود اجازه دهد مربی یا سایر اعضای کادر فنی به او نزدیک شود. در یک صحنه دوربین آنقدر به لبه خط نزدیک بود که اگر ابوالفضل جلالی خود را کنترل نمی کرد، فیلمبردار و فیلمبردار مجروح می شدند. این اتفاقات نشان می دهد که عده ای تلاش می کنند نکونام و تیمش را به حاشیه ببرند.

وی گفت: البته نکونام و اعضای کادر فنی باید هوشیار باشند، خونسردی خود را حفظ کنند و اجازه ندهند اتفاقاتی که از قبل عمدی و پیش بینی شده است، تمرکز آنها را به هم بزند و آنها را درگیر کند و بعد خصوصی شوند.

بیانی در خصوص دیدار آینده استقلال مقابل خوزستان گفت: یک بار دیگر به دلیل لیگ قهرمانان یک تاخیر دو هفته ای در فوتبال ما ایجاد می شود. استقلال باید 14 روز تمرین کند و سپس به مصاف فولاد خوزستان برود. وقفه های طولانی در لیگ نه تنها به تیم ها لطمه زده است بلکه جذابیت مسابقات را نیز از بین برده است.

وی گفت: استقلال باید با بازی های تدارکاتی برای رویارویی با فولاد در اهواز آماده شود. فولاد اگرچه در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرد و در آخرین دیدار خود مقابل تراکتور شکست خورد، اما استقلالی ها نباید حریف خود را دست کم بگیرند و خود را برنده بدانند.

بیانی افزود: کسب عنوان قهرمانی کار سختی است. استقلال راه درازی در پیش دارد و باید روی مسابقات تمرکز کند و نگذارد غرور باعث شود از مسیر اصلی منحرف شود.

این کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه در ابتدای فصل اتفاقات زیادی برای استقلال افتاد اما این تیم با اتحاد و همدلی توانست به شرایط ایده آل بازگردد. کمتر کسی فکر می کرد با همه مشکلات این تیم، آبی ها قهرمان لیگ شوند، اما صمیمیت در استقلال باعث شد این اتفاق برای آبی ها بیفتد. بنابراین باید در نظر داشته باشند که حفظ مقام اول بسیار دشوارتر از رسیدن به قله است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.