افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

لباس مناسب برای مصاحبه شغلی / شما شغل مورد علاقه خود را با استایل شیک نشان دادید، درست است

  • کد خبر : 137967
لباس مناسب برای مصاحبه شغلی / شما شغل مورد علاقه خود را با استایل شیک نشان دادید، درست است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه برای هر موقعیت و موقعیتی یک لباس وجود دارد و مثل قدیم نیست که لباس های زیادی می خریدی و هرجا که می توانستی آن را می پوشیدی، مخصوصا که خیلی ها از جدیدترین مدها و استایل های مختلف با خبر هستند. از طریق […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه برای هر موقعیت و موقعیتی یک لباس وجود دارد و مثل قدیم نیست که لباس های زیادی می خریدی و هرجا که می توانستی آن را می پوشیدی، مخصوصا که خیلی ها از جدیدترین مدها و استایل های مختلف با خبر هستند. از طریق اینترنت و اینستا و امثال اینها خیلی خطرناک است که در موقعیت های خاص حاضر شویم بدون اینکه فکر کنیم لباسمان مناسب است یا نه، البته جمله «حالا چی بپوشم» یکی از بزرگترین دغدغه هاست. زنان امروزی و برای حل این سوال: در یک موقعیت خاص می خواهیم در مورد لباس مناسب برای مصاحبه شغلی با شما صحبت کنیم.

احتمالا برای همه ما پیش آمده که برای یافتن شغل جدید مجبور به مصاحبه شغلی شویم و استرس به این موضوع وارد می شود که الان چه بپوشیم و چه لباسی مناسب برای مصاحبه شغلی باید باشد. افرادی که این سوال را برایشان پیش می آید افراد باهوشی هستند زیرا می دانند که لباس های ما می توانند قبل از ما صحبت کنند و به آنها اطلاعات بدهند، بنابراین هیچکس نباید با شلوار زاپ به مصاحبه شغلی برود! حالا بیایید با ویژگی های لباس مناسب برای مصاحبه شغلی آشنا شویم.

استایل رسمی داشته باشید

حتی اگر شرکت یا محل شما طوری باشد که همه کارمندان لباس اسپرت بپوشند و در کل محیط کار احساس کنید که می توانید کمی لباس راحت تری بپوشید و استایل غیر رسمی داشته باشید و نگران لباس های رسمی نباشید، این پیشنهاد ضروری ماست. برای اینکه برای مصاحبه کاری به سراغ لباس‌های راحتی و راحتی در کمدتان نروید و فکر کنید که آنها یکسان هستند و بی‌اهمیت هستند. زیرا با آنها می توان به عنوان فردی ناشناخته دیده شد، در حالی که با لباس های رسمی همیشه جذاب و جذاب خواهید بود و مانند فردی دقیق و آراسته به نظر خواهید رسید.

لباس مناسب برای مصاحبه شغلی

لباس های چروک و کثیف ممنوع!

مرتب و تمیز بودن هیچ هزینه ای برای شما ندارد، اما می تواند تاثیر مثبتی روی فردی که شما را می بیند داشته باشد. بنابراین فراموش نکنید که لباس های شما برای مصاحبه شغلی باید شسته و تمیز، اتوکشی شده و بدون لک و چروک باشد. گاهی اوقات ممکن است برای شما پیش آمده باشد که مجبور باشید برای مصاحبه شغلی چندین روز متوالی به مکان های مختلف بروید، بنابراین هر بار این قانون را رعایت کنید و لباس هایی را که دیروز پوشیدید و روز بعد بدبو و چروکیده است را بدون آن نپوشید. شستن و اتو کردن آنها .

لباس مناسب برای مصاحبه شغلی

از رنگ های خنثی استفاده کنید تا توجه زیادی را به خود جلب نکنند

آن رنگ‌های خنثی مانند آبی سرمه‌ای، مشکی و خاکستری برای مصاحبه شغلی مناسب هستند، زیرا این رنگ‌ها ذهنیت خاصی را در فرد مقابل ایجاد نمی‌کنند، مثلاً اگر با رنگ‌های بسیار شاد و روشن لباس می‌پوشید، شاید آن‌ها را دوست داشته باشید. مردم. کسانی که نمی‌خواهند دیده شوند، به‌هیچ‌وجه پوشیدن رنگ‌های روشن مانند زرد و قرمز توصیه نمی‌شود و بهتر است در مصاحبه‌ها از آنها اجتناب کنند.

با این حساب می توانید برای مثال 80 تا 90 درصد استایل خود را با رنگی خنثی مانند خاکستری تراز کنید و از طرف دیگر برای 10 تا 20 درصد باقی مانده استایل خود از رنگ شادتری مانند زرد استفاده کنید. که یکدست به نظر نمی رسید، اما همچنان تاکید می کنیم که رنگ غالب شما خنثی باشد. شاید برای شما جالب باشد که بگوییم در یک نظرسنجی که در یک سایت خارجی انجام شد مشخص شد که اکثر مدیران به رنگ آبی علاقه دارند و سپس رنگ های قهوه ای، مشکی و خاکستری را ترجیح می دهند.

لباس مناسب برای مصاحبه شغلی

در مصاحبه شغلی نگران عطر و ادکلن و مواردی از این دست نباشید.

به یاد داشته باشید که شما به یک مصاحبه شغلی می روید نه مهمانی، پس اگر بخواهیم بگوییم چه عطری بزنیم یا نه، کار سختی است زیرا این یک سلیقه و از طرفی سلیقه دیگری است. شخص نیز ممکن است برای شما متفاوت باشد، پس چیست؟ بهترین تصمیم این است که نگران عطر و ادکلن نباشید.

می توانید به خودتان بگویید که 90 درصد از مردم عطر شما را دوست دارند و آن را دوست دارند، اما ممکن است فردی که با شما مصاحبه می کند خاطره خوبی از آن رایحه نداشته باشد و ناگهان ورق را برگرداند و با ذهنیتی منفی شما را پس بزند، حتی اگر رزومه شما اینطور باشد. عالی به این ترتیب بدون ایجاد بوی خاصی تمیز و مرتب می شود.

لباس مناسب برای مصاحبه شغلی

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.