افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

حضور نیروی دریایی، ارتش و سپاه در خلیج فارس و دریای خزر مجاز است.

  • کد خبر : 137942
حضور نیروی دریایی، ارتش و سپاه در خلیج فارس و دریای خزر مجاز است.

استاندار گیلان گفت: حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر اقتدار دارد و تحرکات ناوهای آمریکایی در خلیج فارس است. تحت کنترل نیروهای ما.» به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ اسدالله عباسی به مناسبت 16 آذر روز نیروی دریایی در صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش در مرکز […]

استاندار گیلان گفت: حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر اقتدار دارد و تحرکات ناوهای آمریکایی در خلیج فارس است. تحت کنترل نیروهای ما.»

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ اسدالله عباسی به مناسبت 16 آذر روز نیروی دریایی در صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش در مرکز آموزش تخصصی نیروی دریایی حضرت باقرالعلوم (ع) رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ائمه شهدا و سالروز نیروی دریایی و هفته بسیج، گفت: سال گذشته نیز شاهد بودیم که ناوگروه 86 شجاعانه در ماموریت های خود در دریاهای آزاد جهان شرکت کرد و بسیاری از کارشناسان باور نداشتند که این موفقیت حاصل شود و در حیرت بودند.

وی افزود: اما دلیرمردان نیروی دریایی این مسیر را به گونه ای طی کردند که حتی کوچکترین حادثه و حادثه ای در این مسیر رخ نداد که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت می کند.

نماینده ارشد دولت در گیلان ادامه داد: برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد نشانه اقتدار و فرهنگ ایران اسلامی در جهان است و شما دلیرمردان توانستید این کار را انجام دهید. خوب.

عباسی افزود: دلیرمردان نیروی دریایی ارتش در عرصه های مختلف خوش می درخشند و هفتم شانس نیز یادآور رشادت ها، دلاوری ها و دلاوری های گروهی از ملوانان است که بی همتای خود را تحمل کردند.

وی گفت: بدون شک بزرگترین و تاثیرگذارترین عملیات دریایی، عملیات مروارید بود که اقتدار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دریای نیلگون خلیج فارس به نمایش گذاشتند و خودشان را نشان دادند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس با وجود تحریم های ظالمانه از توانمندی هایی که داشتیم به خوبی استفاده کردیم و در شرایط فعلی باید توان رزمی خود و نیروهای مسلح مقتدر را بیش از پیش مجهز کنیم.

عباسی همچنین به مردم مظلوم فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز شاهدیم که استکبار جهانی با لشکرکشی و استفاده از مدرن ترین سلاح ها، زنان و کودکان بی دفاع فلسطین و غزه را به خاک و خون می کشد. در شرایط خاصی به شهادت رسیدند و این رژیم غاصب صهیونیستی حتی آب را به یاد کربلا و شیب ابی طالب بر سر مردم قطع کرد و دستان کثیف استکبار جهانی با این جنایات بیشتر نمایان شد.

خوش آمد گویی امیر فرماندهی آموزش تخصصی نیروی دریایی حضرت باقرالعلوم (ع) نداجا رشت، قرائت پیام تبریک امیر فرماندهی نداجا به مناسبت 16 آذر سالروز تاسیس نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران. ایران . اهدای جوایز و لوح تقدیر به کارکنان و کارکنان وظیفه نمونه آموزش تخصصی نیروی دریایی (الف) رشت باقرالعلوم و مراسم رژه از دیگر برنامه های صبح امروز بود.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.