افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

جزئیات خطرناک ترین باند شرق ایران! / گروگان های او هنوز کابوس می بینند

  • کد خبر : 137637
جزئیات خطرناک ترین باند شرق ایران!  / گروگان های او هنوز کابوس می بینند

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: پس از یک پرونده ربودن در یکی از محله ها زاهدان به پلیس گزارش شد سه نفر پس از مراجعه به منزل یکی از شهروندان تیراندازی کردن آنها وارد می شوند و سعی می کنند او را ربودند. فرمانده انتظامی استان. سیستان و بلوچستان وی افزود: با […]

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: پس از یک پرونده ربودن در یکی از محله ها زاهدان به پلیس گزارش شد سه نفر پس از مراجعه به منزل یکی از شهروندان تیراندازی کردن آنها وارد می شوند و سعی می کنند او را ربودند.

فرمانده انتظامی استان. سیستان و بلوچستان وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی، پلیس طی بررسی های فنی و پلیسی مخفیگاه آدم ربایان را در چند نقطه در خیابان های زاهدان شناسایی و طی دو حمله هماهنگ و در جریان عملیات پلیسی سه آدم ربا را دستگیر کرد. در بازرسی از مخفیگاه وی، یک قبضه اسلحه کمری کلت و مهمات مربوطه کشف و در این رابطه دو دستگاه خودروی سواری مورد استفاده در آدم ربایی متعلق به متهم کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به چهار پرونده آدم ربایی دیگر در استان و دریافت 20 میلیارد ریال برای آزادی ربوده شدگان شکات، تصریح کرد: پلیس با هرگونه ناامنی و اقدامی که محیط جامعه را شعله ور کند برخورد خواهد کرد.

آنها آدم ربایان را دستگیر می کنند و در کمتر از یک ساعت گروگان ها را آزاد می کنند

سردار جلیلیان در اطلاعیه مطبوعاتی دیگری اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربوده شدن فردی در یکی از محله های شهرستان ایرانشهر توسط افراد ناشناس و آدم ربایان متواری; رسیدگی به موضوع به ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بلافاصله طرح کمربند ایمنی و مهار در محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر اجرا شد و پلیس بر تردد خودروها نظارت کامل داشت.

وی افزود: در تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی پلیسی مشخص شد متهم فرد ربوده شده را از قبل به یکی از محله های شهرستان ایرانشهر به منزلی مسکونی منتقل کرده است. گروگان یک تیم مجرب از کارآگاهان پلیس بلافاصله برای آزادی گروگان ها وارد عمل شدند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدام سریع و شگردهای ویژه پلیسی متهم را از مخفیگاهش دستگیر و فرد ربوده شده به سلامت آزاد شد. انگیزه متهمان این پرونده اختلافات قبلی بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.