افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

جنجال در لیگ والیبال; از توهین به یک تیم تا حمله به رختکن!

  • کد خبر : 137572
جنجال در لیگ والیبال;  از توهین به یک تیم تا حمله به رختکن!

هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی مردان برتر باشگاه های ایران امروز (یکشنبه 14 آذرماه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و گنبد به پایان رسید. در یکی از دیدارهای این هفته شهداب یزد میزبان پیکان تهران بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. در این دیدار اتفاقات عجیبی […]

هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی مردان برتر باشگاه های ایران امروز (یکشنبه 14 آذرماه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و گنبد به پایان رسید. در یکی از دیدارهای این هفته شهداب یزد میزبان پیکان تهران بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

در این دیدار اتفاقات عجیبی افتاد که کمتر در یزد شاهد آن بودیم. از ابتدای بازی چند تماشاگر با سر دادن شعار سعی داشتند حواس مبین نصری، ملی پوش تیم والیبال پیکان را منحرف کنند. این تماشاگران از شعار راضی نبودند و در لحظاتی از بازی فحاشی هایی را نسبت به این بازیکن ارزشمند انجام دادند.

این پایان بازی نبود و در میانه های آن عده ای از همین تماشاگران با فحاشی و شعار دادن علیه پیمان اکبری اقدام به حاشیه سازی سرمربی تیم والیبال پیکان کردند.

در پایان بازی و در شرایطی که بازیکنان تیم پیکان از این شکست ناراحت بودند، یکی از اعضای کادر فنی تیم شهداب به سمت نیمکت پیکان رفت و مستقیما به مربیان پیکان توهین کرد که باعث درگیری و میانجیگری دیگران شد. . . علاوه بر این چند تماشاگر با حمله به رختکن پیکان سعی در سخت شدن خروج این تیم داشتند که در نهایت با حضور عوامل انجام شد.

سعید علی اصغر مدیر تیم والیبال پیکان گفت: در چند سال گذشته هر وقت باشگاه شهداب یزد پیشنهاد یا درخواستی داشت سعی می کردیم به بهترین نحو با آنها همکاری کنیم اما وقتی از آنها اتاق تمرین خواستیم متاسفانه. او نمی توانست با ما همکاری کند او نمی توانست همکاری کند.

وی با بیان اینکه یزدی ها همیشه به مهمان نوازی معروف بوده اند، خاطرنشان کرد: متأسفانه از ابتدای بازی به بازیکنان و مربیان ما و حتی داور فحش دادند که در نهایت خوب بود. در پایان بازی تعدادی از تماشاگران به رختکن ما حمله کردند و فریادهای فحاشی به اعضای تیم سر دادند.

علی اصغر با اشاره به وضعیت داوری در این دیدار گفت: در دیدار امروز خط خطی ها تصمیمات اشتباهی گرفتند. اگر شهداب یک باشگاه حرفه ای است چرا در مسابقاتش از ویدئو چک استفاده نمی کند؟

سازمان لیگ فدراسیون والیبال نیز به اتفاقات یزد واکنش نشان داد و نوشت که دیدار شهداب یزد و پیکان تهران در کمیته انضباطی بررسی می شود.

سازمان لیگ نوشت در این جلسه که با حضور نمایندگان دو تیم و اعضای کمیته انضباطی برگزار می شود، درباره حضور تماشاگران شهداب یزد در بازی های خانگی آینده تصمیم گیری خواهد شد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.