افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

گل محمدی: می خواهیم کیفیت خوب خود را مقابل نصر نشان دهیم/مطمئنم می توانیم با یک امتیاز زمین را ترک کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 137532
گل محمدی: می خواهیم کیفیت خوب خود را مقابل نصر نشان دهیم/مطمئنم می توانیم با یک امتیاز زمین را ترک کنیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در دیدار فردا مقابل النصر عربستان تلاش خواهد کرد تا کیفیت خوب خود را به نمایش بگذارد. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و نصر عربستان گفت: آنقدر ناهماهنگی برای حضور در این نشست خبری وجود داشت که […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در دیدار فردا مقابل النصر عربستان تلاش خواهد کرد تا کیفیت خوب خود را به نمایش بگذارد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و نصر عربستان گفت: آنقدر ناهماهنگی برای حضور در این نشست خبری وجود داشت که نیم ساعت است به دنبال محل دیدار هستیم. این ناهماهنگی ها در این سطح از رقابت واقعا عجیب است.

وی النصر را تیم باکیفیتی دانست و اظهار داشت: رقیب ستاره های زیادی دارد و مربی خوبی دارد. در بازی رفت هم شکست خوردیم اما فردا (دوشنبه) می خواهیم کیفیت خوب خود را مقابل نصر نشان دهیم. هدف اصلی ما کسب سه امتیاز است و دوست داریم بازی خود را انجام دهیم. می دانیم که ورزشگاه نصر فضای زیادی دارد اما آماده ارائه یک بازی خوب هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از شاگردانش خاطرنشان کرد: به بازیکنان تیمم ایمان زیادی دارم و مطمئن هستم که می توانیم با یک بازی خوب زمین را ترک کنیم و امتیاز بگیریم و انشاالله پیروزی.

گل محمدی در خصوص ناهماهنگی هایی که باعث شد قرمزها با دو روز عقب افتادن از برنامه خود راهی ریاض شوند، گفت: درباره کم توجهی ها و ناهماهنگی هایی که وجود داشت حرف های زیادی زده می شود. با این حال، بعداً می توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: مهم شروع تمرین و تمرکز روی دیدار با النصر است. سعی نمی کنیم ذهنمان را درگیر اتفاقاتی کنیم که نباید بیفتد و فقط می خواهم روی دیدار با نصر تمرکز خوبی داشته باشم تا بتوانم بازی خوبی ارائه کنم. مطمئنم فردا می توانیم با امتیاز بازی خوبی انجام دهیم و منتظر پیروزی خدا باشیم، هدف اصلی ما همین است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)