افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

افزایش 32 درصدی تردد جاده ای کالا از خاک کشور

  • کد خبر : 137490
افزایش 32 درصدی تردد جاده ای کالا از خاک کشور

به گزارش بازار، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور با اعلام افزایش 32 درصدی تردد جاده ای کالا از خاک کشور گفت: در هشت ماهه امسال بیش از 386 هزار مورد خودروهای ناوگان ایرانی و خارجی 52.8 میلیون تن کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران ترانزیت کرده اند که […]

به گزارش بازار، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور با اعلام افزایش 32 درصدی تردد جاده ای کالا از خاک کشور گفت: در هشت ماهه امسال بیش از 386 هزار مورد خودروهای ناوگان ایرانی و خارجی 52.8 میلیون تن کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران ترانزیت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال 1401 رشد 32 درصدی داشته است.

وی همچنین افزود: در آبان ماه امسال نزدیک به 60 هزار ناوگان ایرانی و خارجی بیش از یک میلیون و 400 هزار تن کالا را به صورت ترانزیت از خاک کشور جابه‌جا کردند که بیشترین میزان ترانزیت ماهانه جاده‌ای از خاک کشور در گذشته است. سال گذشته و نسبت به آبان ماه سال گذشته 92 درصد رشد داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بر اساس برنامه جامع راهداری ایران وزیر راه و شهرسازی و در سایه دیپلماسی فعال منطقه ای دولت سیزدهم، تلاش هایی در سازمان راهداری و راهداری انجام شده است. اداره بزرگراه سازمان حمل و نقل نسبت به انجام اقدامات مختلف از جمله بهبود زیرساخت های مرزی، بهسازی محورهای منتهی به پایانه های مرزی، ارتقای سطح هماهنگی بین نهادی و برگزاری نشست های مشترک حمل و نقل جاده ای با کشورهای هدف و رفع مشکلات حوزه بازرگانی، مشکلات بین المللی و مرزی، کالاهای در حال ترانزیتی اقدام خواهد کرد. از طریق مسیرهایی که از کشور عبور می‌کنند و به دلیل اتخاذ تدابیر ملی، حداکثر جذب را داشته باشند، پیش‌بینی می‌شود روند افزایش ترانزیت از خاک کشور در ماه‌های آتی سال جاری با سرعت بیشتری ادامه یابد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.