افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

مصدومیت دیگری از ناحیه دست پرسپولیس قبل از بازی با النصر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 137464
مصدومیت دیگری از ناحیه دست پرسپولیس قبل از بازی با النصر – پرسپولیس نیوز

محمد عمری وینگر پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل نصر از ناحیه همسترینگ آسیب دید. یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل مصدومیت های متعدد ستاره های این تیم بوده است. یاسین سلمانی و مرتضی پورعلیگنجی فصل را از دست دادند. وحید امیری مدت هاست مصدوم است و الان حتی نمی تواند با تیمش بازی کند. […]

محمد عمری وینگر پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل نصر از ناحیه همسترینگ آسیب دید.

یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل مصدومیت های متعدد ستاره های این تیم بوده است. یاسین سلمانی و مرتضی پورعلیگنجی فصل را از دست دادند. وحید امیری مدت هاست مصدوم است و الان حتی نمی تواند با تیمش بازی کند.

کاروان پرسپولیس برای برگزاری دیدار حساس مقابل النصر راهی عربستان شد. این دیدار برای مدافع عنوان قهرمانی فوتبال ایران بسیار مهم است. از زمان تمرین پرسپولیس خبر می رسد که یکی دیگر از ستاره های پرسپولیس مصدوم شده و احتمالا جایی در ترکیب اصلی این تیم برای دیدار مقابل نصر نخواهد داشت. محمد عمری، ستاره جوان قرمزها که بازیکن ثابت پرسپولیس محسوب می شود و در این فصل یک گل نیز به ثمر رسانده، چند روزی است که از ناحیه همسترینگ رنج می برد و نتوانسته در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند.

عمری به همراه سایر بازیکنان راهی ریاض شد اما گفته می شود این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس جایی نخواهد داشت. عمری در روزهای اخیر نتوانسته به خوبی تمرین کند و به دلیل درد همسترینگ نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)