افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

سرمربی النصر: پرسپولیس برای برد به میدان می آید/می خواهیم صعود خود را در این بازی قطعی کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 137339
سرمربی النصر: پرسپولیس برای برد به میدان می آید/می خواهیم صعود خود را در این بازی قطعی کنیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم النصر عربستان معتقد است شاگردان یحیی گل محمدی برای پیروزی به ریاض آمده اند. لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نصر عربستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: رقیب برای برد وارد زمین می شود و ما این تیم را به خوبی می شناسیم. می دانیم پرسپولیس قهرمان لیگ ایران است […]

سرمربی تیم النصر عربستان معتقد است شاگردان یحیی گل محمدی برای پیروزی به ریاض آمده اند.

لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نصر عربستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: رقیب برای برد وارد زمین می شود و ما این تیم را به خوبی می شناسیم. می دانیم پرسپولیس قهرمان لیگ ایران است و بازیکنان این تیم چشم به راه میدان هستند. البته این موضوع باعث نمی شود تمرکزمان را برای این مسابقه از دست بدهیم.

وی در خصوص برتری یاران کریستیانو رونالدو در چهار دیدار مرحله گروهی و صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی مقابل پرسپولیس، تصریح کرد: کسب رتبه اول با بیشترین برد حاصل تلاش همه تیم است. اعضا و تشکر از همه آنها ما می خواهیم ارتقاء خود را در این بازی تایید کنیم.

سرمربی النصر با اشاره به فاصله سه روزه دیدار این تیم مقابل الاخدود در لیگ حرفه ای عربستان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای این دیدار آماده شده ایم. البته دو روز پیش بازی کردیم و بازیکنان همچنان در حال ریکاوری هستند. امروز نتوانستیم مثل همیشه تمرین کنیم. بیشتر تمرینات ما برای ریکاوری بازیکنان است، اما بازیکنان بزرگی دارم که می توانند هر فشاری را تحمل کنند.

کاسترو در مورد دربی ریاض مقابل الهلال در روز جمعه گفت: من فقط به بازی فردا فکر می کنم اما نمی توانم از بازی های مهم دیگر مانند دیدار با الهلال، الفاطفم و الشباب چشم پوشی کنم. شغل من ایجاب می کند که به همه جلسات فکر کنم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)