افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

این خوش تیپ ایرانی کیست؟ / از ایران فرار کرد و معروف شد + عکس همسر و فرزندانش!

  • کد خبر : 137283
این خوش تیپ ایرانی کیست؟  / از ایران فرار کرد و معروف شد + عکس همسر و فرزندانش!

حمید شبخائز مرادی کوه‌واده متولد 12 اسفند 1333 در رشت مجری و مدیر شبکه تلویزیونی ایران (ITN) است که از اوایل سال 2006 در لس‌آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند. حمید شبخیز مرادی که به عنوان مجری تلویزیون شناخته می شود، از سال 2006 در ITN در لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا به کار خود […]

حمید شبخائز مرادی کوه‌واده متولد 12 اسفند 1333 در رشت مجری و مدیر شبکه تلویزیونی ایران (ITN) است که از اوایل سال 2006 در لس‌آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند.

حمید شبخیز مرادی که به عنوان مجری تلویزیون شناخته می شود، از سال 2006 در ITN در لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا به کار خود ادامه داد.

حمید شبخائز در خانواده ای رشتی به دنیا آمد. او در تبریز بزرگ شد. او دانش‌آموز دبیرستان مترجمی بود و قبل از انقلاب در برنامه تلویزیونی «میخک نقره‌ای» به کارگردانی فریدون فرخزاد آهنگی به نام «بچه بابا» اجرا کرد. شب خیز و همسرش ماندانا بهراد پس از ازدواج به آمریکا مهاجرت کردند و در سانفرانسیسکو ساکن شدند. آنها دو فرزند به نام های پانته آ و امید دارند.

پدر و مادر شبخیز هر دو از اهالی رشت بودند و متأسفانه سال ها پیش از دنیا رفتند. حمید دو برادر به نام های فرید و رحیم و دو خواهر بزرگتر دارد. فرید شب خیز برادر کوچکترش به عنوان تهیه کننده در شبکه سه سیما و رحیم شب خیز برادر بزرگترش صدابردار صدا و سیما هستند و استودیو ضبط موسیقی در تهران دارند.

علاقه شبخیز ابتدا به بازیگری بود و از 12 سالگی شروع به تمرین صحبت کردن در مقابل آینه کرد. اما بعدها علاقه او به خوانندگی بیشتر شد و به طور جدی وارد عرصه خوانندگی شد.

شبخیز در دوران تحصیل با دختری به نام «ماندانا بهراد» در دانشگاه آشنا شد. آنها پس از یک سال و نیم آشنایی تصمیم به مهاجرت به آمریکا گرفتند و در آنجا ازدواج کردند. شب خیز پس از تولد اولین دخترش به نام پانته آ، آهنگی به نام «بچه بابا» را قبل از انقلاب در یک برنامه تلویزیونی به نام «میخک نقره ای» به کارگردانی فریدون فرخزاد اجرا کرد.

اگرچه زندگی آنها در آمریکا آسان بود، اما دو سال پس از ازدواج به دلیل دلتنگی شدید به ایران بازگشتند.

حمید شب خیز

حمید شب خیز

حمید شب خیز

حمید شب خیز

حمید شب خیز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.