افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

چگونه شال را با هودی بپوشیم؟ / یاد بگیرید چه زمانی شال بپوشید و چه زمانی کلاه بگذارید، همه چیز را تکرار نکنید

  • کد خبر : 137084
چگونه شال را با هودی بپوشیم؟  / یاد بگیرید چه زمانی شال بپوشید و چه زمانی کلاه بگذارید، همه چیز را تکرار نکنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به این روزها شاهد موج جدیدی از سرما هستیم و به نظر می رسد پاییز بالاخره آخرین قدرت خود را می گیرد و دیگر خبری از تی شرت و مانتو در لباس بسیاری از افراد نیست چرا که در نهایت با سرما، لباس های نازک و خنک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

این روزها شاهد موج جدیدی از سرما هستیم و به نظر می رسد پاییز بالاخره آخرین قدرت خود را می گیرد و دیگر خبری از تی شرت و مانتو در لباس بسیاری از افراد نیست چرا که در نهایت با سرما، لباس های نازک و خنک جایگزین لباس های گرم می شوند. و لباس زمستانی مناسب فصل سرما در حال تغییر است و حالا یکی از این لباس ها می تواند هودی باشد که در سال های اخیر طرفداران بی شماری پیدا کرده است. حتی بسیاری از افراد منتظر فرا رسیدن فصل سرما هستند تا بتوانند با هودی استایل های منحصر به فردی داشته باشند، اما در این بین برای این افراد یک سوال پیش می آید که چگونه شال با هودی بپوشند؟

البته در مورد نحوه پوشیدن شال با هودی می توانید با خود بگویید که کلاه سر گذاشتن با آن اشکالی ندارد، اما گاهی پیش می آید که از کلاه سر زدن یا شرایط و شرایط آن خوشتان نمی آید. شما طوری نیستید که بتوانید کلاه سر کنید و بخواهید با هودی خود کمی رسمی تر به نظر برسید، خوب تنها راه این است که به جای کلاه از روسری استفاده کنید، اما اگر توجه کرده اید، گاهی اوقات به نظر می رسد که می توانید. شما آنطور که باید با روسری و هودی جور نمی شوید، که غیرممکن است. این فقط شما نیستید، شما نمی دانید در مورد چه چیزی نگران باشید. حال در ادامه این مقاله نکاتی را در مورد نحوه پوشیدن شال با هودی به شما می دهیم که شاید برای شما مفید باشد، پس با ما همراه باشید.

هودی چیست؟

هودی را می‌توان یکی از لباس‌های روپوش پاییزی و حتی زمستانی دانست که در بین جوانان و نوجوانان بسیار پرطرفدار است و می‌توان گفت که در اصل نوعی گرمکن یا ژاکت کلاه دار است. این لباس ها معمولا از پنبه و پشم در داخل تهیه می شوند و انواع آن ها را در بازار می توانید مشاهده کنید که برای موقعیت های مختلف استفاده می شود و افراد زیادی اعم از ورزشکاران، مدل ها، آرایشگران و جوانان با توجه به سبک خود از آن ها استفاده می کنند و می درخشند. با انها.

نحوه پوشیدن شال با هودی

انواع هودی

قبل از پرداختن به پاسخ به سوال نحوه پوشیدن شال با هودی بهتر است اطلاعات مختصری در مورد انواع هودی داشته باشید زیرا ممکن است برای شما مفید باشد.

  • هودی زیپی: یکی از محبوب ترین و معروف ترین هودی ها در بین جوانان، نوع لباس های زیپی است که در فصل زمستان به راحتی با آن ها ترکیب می شود و برای مثال می توانید زیر آن بلوز یا ژاکت یقه دار بپوشید تا حس بیشتری داشته باشید. راحت گرم شد
  • هودی های نیمه زیپ: این نوع هودی ها آنطور که باید پوشیده نمی شوند و فقط در مواردی دیده می شوند که بخواهید موقعیت طرفداران را در فیلم ها ببینید و افراد کمی آن را می پوشند; این هودی ها از روی کاپوت تا شکم زیپ دارند و با کشیدن زیپ، صورت شما حتی می تواند زیر لباس هم برود!
  • هودی های یک تکه: این نوع هودی ها را می توان یکی از پرطرفدارترین هودی ها دانست که زیپ ندارند و می توان آن ها را به عنوان تی شرت پوشید.

نحوه پوشیدن شال با هودی

نحوه پوشیدن شال با هودی

خانم ها و دختر خانم های جوانی که علاقه مند به پوشیدن هودی به سبک خود هستند بهتر است از یک روکش مناسب که گاهی کلاه و گاهی شال است آن را با شال ست کنند که در زیر به چند روش برای شیک بودن با هودی اشاره می کنیم. همراه با لباس های دیگر به جز کلاه.

می توانید با پوشیدن هودی با ماسک و کت تک جین که مناسب فصل سرد است و شیک به نظر می رسد، هودی را در استایل دانشجویی بپوشید.

همچنین می‌توانید ماسک‌های حجاب را انتخاب کنید تا ظاهری زیبا با هودی‌های تک رنگ و روسری داشته باشید و بسته به استایل خود، شلوار کتان را با چکمه یا نخی به همراه داشته باشید.

نحوه پوشیدن شال با هودی

از نظر استایل با هودی، می توانید شال های ساده و ابریشمی را انتخاب کنید و آن ها را با یک سویشرت زیپ دار، نخی و شلوار جین گشاد ست کنید.

همچنین برای اینکه بتوانید در هوای برفی لباس بپوشید می توانید یک هودی یک تکه که رنگ پاستلی دارد به همراه شال نخی سفید و شلوار کتان سفید و شلوار جین یا چکمه سفید به این رنگ بپوشید.

علاوه بر این، می توانید یک روسری به همراه یک هودی یک تکه بپوشید و کت های چهارخانه و جوراب شلواری را به عنوان شلوار بپوشید.

برای انتخاب رنگ هودی مناسب، می توانید هودی هایی را انتخاب کنید که رنگ های خنثی مانند خاکستری، مشکی و سفید دارند و روی آن کت بپوشید.

نحوه پوشیدن شال با هودی

هنگام پوشیدن هودی با شال، در انتخاب اکسسوری‌های خود خلاقیت به خرج دهید، زیرا امروزه اکسسوری‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای در زیبا نشان دادن استایل شما دارند، به همین دلیل استفاده از ساعت‌هایی با بند و دستبندهای چاپی این چنینی می‌تواند مشکلی نداشته باشد.

علاوه بر این، می توانید شال را از دو طرف روی شانه های خود قرار دهید و به شکل روسری درآورید و با شلوار جین یک هودی، کت یا کت گرم بپوشید.

علاوه بر این، می توانید هودی را با ژاکت پایین بپوشید و در کنار آن شال گردن یا کلاه بپوشید.

نحوه پوشیدن شال با هودی

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.