افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

پیشرفت فیزیکی 91 درصدی در بازسازی واحدهای مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده خوی

  • کد خبر : 137020
پیشرفت فیزیکی 91 درصدی در بازسازی واحدهای مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربیجعفر برزگر در ستاد هماهنگی بازسازی مناطق لرزه خیز شهرستان خوی اظهار داشت: بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق روستایی شهرستان خوی 91 درصد و در مناطق شهری این شهرستان با 84 درصد پیشرفت فیزیکی است. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تسریع در پرداخت آخرین مراحل تسهیلات توسط بانک […]

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربیجعفر برزگر در ستاد هماهنگی بازسازی مناطق لرزه خیز شهرستان خوی اظهار داشت: بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق روستایی شهرستان خوی 91 درصد و در مناطق شهری این شهرستان با 84 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تسریع در پرداخت آخرین مراحل تسهیلات توسط بانک های عملیاتی و تخصیص مرحله دوم تسهیلات بلاعوض توسط هیات دولت برای واریز به حساب مالکان واحدهای آسیب دیده روند تکمیل بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی را تسریع خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما در منطقه، موضوع تکمیل بازسازی جایگاه ظریف تری را در دستور کار قرار داده است، گفت: با توجه به تاکید استاندار آذربایجان غربی مبنی بر اعطای تسهیلات، امیدواریم بانک ها در این زمینه اقدام کنند. همچنین مانده تسهیلات را به زلزله زدگان پرداخت کرده و موجب رضایت بیشتر مردم شود.

وی افزود: از 3 هزار و 220 واحد زلزله زده که در زلزله های سه گانه سال گذشته بیش از 80 درصد خسارت دیدند و نیاز به بازسازی داشتند، بیش از 3 هزار و 210 واحد معادل 94 درصد واحدها مرحله فونداسیون را به پایان رسانده اند. کردی: همچنین مرحله سقف سازی بیش از 2850 واحد به پایان رسیده است که تقریباً 89 درصد کل خانه های آسیب دیده را شامل می شود.

وی افزود: اعلام وضعیت پرداخت تسهیلات بلاعوض برای صاحبان واحدهای مسکونی آماده است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز آماده است که در صورت واریز 50 درصد دوم به صورت رایگان توسط سازمان برنامه و بودجه، این تسهیلات واگذار خواهد شد. به حساب مالکان واحدهای مسکونی در کمتر از 48 ساعت توسط بانک های عامل واریز در بازسازی.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.