افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

اعتراف سیاستمدار جنگ طلب آمریکایی به شکست اسرائیل در جنگ غزه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 136850
اعتراف سیاستمدار جنگ طلب آمریکایی به شکست اسرائیل در جنگ غزه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با انتشار مقاله ای در روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» به برتری حماس در برابر اسرائیل در جریان تسلیم شدن تل آویو به اسرائیل پی برد. شرایط حماس در تبادل اسرا و تیراندازی بس تهم بشردوستانه گفت: اسرائیل با پذیرش […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با انتشار مقاله ای در روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» به برتری حماس در برابر اسرائیل در جریان تسلیم شدن تل آویو به اسرائیل پی برد. شرایط حماس در تبادل اسرا و تیراندازی بس تهم بشردوستانه گفت: اسرائیل با پذیرش خواسته های حماس پیروزی بزرگی به حماس داد.

جان بولتون با ابراز تردید مبنی بر دستیابی اسرائیل به هدف نهایی خود که ریشه کن کردن جنبش حماس در نوار غزه پس از پذیرش توافقنامه تبادل اسرا است، آتش بس موقت را سنگ محک برای آینده درگیری و اجبار طرفین در مرحله بعدی دانست. توقف موقت جنگ

بولتون در مقاله خود با بیان اینکه جنگجویان حماس از آتش بس چهار روزه برای بازگرداندن نیروهای خود به اسرائیل استفاده خواهند کرد، گفت: حماس فرصت بیشتری برای انجام حملات علیه ارتش اسرائیل با تله های انفجاری جدید در جنوب غزه خواهد داشت.

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با انتقاد از پذیرش یکی از شروط حماس در آتش بس موقت از سوی مقامات اسرائیلی و آمریکایی گفت: با این کار ارتش از اطلاعات درباره آخرین تحرکات جنگنده ها محروم شد. در میدان درگیری، و بخشی از کمک های ارسال شده به غزه ممکن است برای بازگرداندن نیروهای خود به حماس برسد.

بولتون به مقامات صهیونیست هشدار داد که بزرگترین خطری که اسرائیل با آن مواجه است توقف کوتاه مدت در جنگ با حماس است، زیرا با این رویه اسرائیل فرصت ادامه حملات موثر خود توسط شبه نظامیان ضد حماس را از دست خواهد داد و حماس از این استراتژی استفاده خواهد کرد. وقفه های موقتی که او در برابر اسرائیل از آن نهایت استفاده را خواهد برد.

وی افزود: با ادامه روند آتش‌بس، نه تنها اسرائیل می‌تواند در معرض فشار فزاینده جهانی برای توقف دائمی جنگ قرار گیرد، بلکه خطر اساسی‌تر این است که تل‌آویو به هدف خود برای نابودی حماس دست پیدا نکند. خطر بزرگتری که در حال حاضر در حال افزایش است این است که ایالات متحده حمایت خود را از مقامات تل آویو برای ادامه جنگ پس بگیرد.

به گفته جان بولتون، دولت جو بایدن در آغاز جنگ غزه با ادبیات سیاسی قوی از حملات اسرائیل به حماس حمایت کرد، اما اکنون با افزایش فشار جناح چپ حزب دموکرات، مجبور شده است که حمایت خود را از ادامه ادامه دهد. . درگیری در غزه با نزدیک شدن به انتخابات. سال آینده ریاست جمهوری را تنظیم کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.