افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

باشگاه پرسپولیس: مخالف تغییر برنامه بازی ها هستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 136784
باشگاه پرسپولیس: مخالف تغییر برنامه بازی ها هستیم – پرسپولیس نیوز

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی به تغییر برنامه دو بازی این تیم در روزهای پایانی نیم فصل واکنش نشان داد. برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای تاریخ برگزاری دو بازی اخیر تیم پرسپولیس در نیم فصل با اعتراض باشگاه پرسپولیس همراه شد. مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با […]

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی به تغییر برنامه دو بازی این تیم در روزهای پایانی نیم فصل واکنش نشان داد.

برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای تاریخ برگزاری دو بازی اخیر تیم پرسپولیس در نیم فصل با اعتراض باشگاه پرسپولیس همراه شد.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: باشگاه پرسپولیس با تقویم جدید لیگ و تغییر برنامه دو دیدار خود مخالف است و اعتراض رسمی خود را طی نامه ای به سازمان لیگ … اسم این لیگ حرفه ای است و تغییرات پی در پی زیبایی فوتبال ما نیست چه خوب است که اینگونه نظر باشگاه ها را بپرسند “بدون نظر باشگاه ها برنامه های لیگ را مدام تغییر دهید” این یک اقدام غیرحرفه ای است و مصدومیت های پی در پی نتیجه این فشار و فشار بیش از حد به بازیکنان است.

لازم به ذکر است، سازمان لیگ امروز اعلام کرد که تاریخ برگزاری دو دیدار این تیم در لیگ برتر تغییر کرده است. یکی بازی معوقه هفته یازدهم مقابل نساجی که پنجشنبه 16 دی ماه ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و دیگری دیدار مقابل مس رفسنجان از هفته پانزدهم که ساعت 17:30 دقیقه برگزار می شود. در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان پیش از این قرار بود فاصله بازی های پرسپولیس 5 روز باشد که با تقویم جدید به 4 روز کاهش یافت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)