افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » قطع استقلال زرد و قرمز و شادی

  • کد خبر : 136763
اسمارتک نیوز » قطع استقلال زرد و قرمز و شادی

دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید تا تیم های تعقیب کننده قله های لیگ برتر از این نتیجه خوشحال باشند.به گزارش اسمارتک نیوز، تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته یازدهم بیست و سومین دوره رقابت های […]

دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید تا تیم های تعقیب کننده قله های لیگ برتر از این نتیجه خوشحال باشند.
به گزارش اسمارتک نیوز، تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته یازدهم بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. آرمین سهرابیان (62) برای استقلال و مهدی مهدی پور (77) گلزنان این دیدار بودند.

امیرسامان سلطانی داور این دیدار به امید حامدی فر و آرمین سهرابیان از استقلال و کمال صغاده نیا از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال و ریخته گری آهن

جواد نکونام برای این دیدار با سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی (89-جعفر سلمانی)، کوین یاماگا (80-صالح حردانی)، امید حمیدی فر، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور (85-سعید مهری)، آراوش بلانکو رضاوند مهرداد محمدی (آرمان رمضانی-80) و آرمین سهرابیان از آن استفاده کردند.

محمد ربیعی، پارسا جعفری، محمد قریشی، پوریا آریاکیا، امیرحسین جدی (74- کمال صادق نیا)، شایان مصلح (74- فرشاد محمدی مهر)، نادر محمدی، محمدحسین اسلامی (85- امید لطفی)، فردین یوسفی، مهرداد رضایی. ، مجید علیاری، محمدجواد محمدی (74- سعید باقر پسند) به میدان اعزام شدند.

حضور پرشور هواداران

تماشاگران استقلال و ذوب آهن با حضور پرشور خود ورزشگاه فولادشهر را پر کردند و از همان دقایق ابتدایی تیم های خود را تشویق کردند. بازی دو تیم ادامه داشت و از آنجایی که هیچ یک از تیم ها نمی خواستند بازی را ببازند، به سمت دروازه های دیگر حمله کردند تا راه گلزنی باز شود.

شاگردان ربیعی به یک امتیاز در خانه بسنده کردند

شاگردان محمد ربیعی در ذوب آهن اصفهان که فصل خوبی را پشت سر می گذارند میزبان استقلال تهران بودند و از ابتدا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و با حملات خود به استقلال فشار آوردند و موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کردند. اما نتوانستند از فرصت های خود به خوبی استفاده کنند. در نیمه دوم این ذوبی ها بودند که اشتباهات زیادی مرتکب شدند و همین کافی بود تا بازیکنان فرصت طلب استقلال در دقیقه 62 دروازه ذوبی آهن را باز کنند اما در ادامه این شاگردان محمد ربیعی بودند که با تحت فشار قرار دادن استقلالی ها موفق شدند. به ثمر رساندن گل پیروزی، پس همه چیز دوباره همان شد.

تیم فوتبال ذوب آهن که نمی خواست در خانه شکست بخورد باز هم فشار روی دروازه استقلال را بیشتر کرد و در دقیقه 88 ضربه سر بازیکنان ذوب را سیدحسین حسینی به زیبایی مهار کرد.

استقلالی ها امتیاز بازی برد را با ذوبی ها تقسیم کردند

تیم فوتبال استقلال تهران در این دیدار در فولادشهر اصفهان در حضور هواداران خود بازی بسیار خوبی انجام داد و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت. شاگردان جواد نکونام در دقایق مختلف بازی موقعیت های زیادی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و گلزنی کنند. در نیمه دوم اما شاگردان نکونام بازی بهتری را آغاز کردند و از اشتباهات شاگردان ذوب آهن استفاده کردند و به گل رسیدند. اگرچه استقلالی ها در آستانه یک پیروزی دیگر خارج از خانه قرار داشتند اما پس از دقایقی ضربه ذوب آهن به آبی پوشان وارد دروازه شد. این اتفاق باعث شد تا شاگردان نکونام یک پیروزی را از دست بدهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.