افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

سوء مدیریت دلیل اصلی لغو پرواز پرسپولیس به عربستان است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 136581
سوء مدیریت دلیل اصلی لغو پرواز پرسپولیس به عربستان است – پرسپولیس نیوز

لغو روز گذشته سفر پرسپولیس به عربستان دلیل بزرگی داشت. سوء مدیریت! در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته برای دیدار مقابل نصر عربستان راهی ریاض شود اما این اتفاق رخ نداد تا سرخپوشان فردا و یک روز مانده به بازی راهی این شهر شوند. این اتفاق در حالی رخ داد […]

لغو روز گذشته سفر پرسپولیس به عربستان دلیل بزرگی داشت. سوء مدیریت!

در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته برای دیدار مقابل نصر عربستان راهی ریاض شود اما این اتفاق رخ نداد تا سرخپوشان فردا و یک روز مانده به بازی راهی این شهر شوند. این اتفاق در حالی رخ داد که یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس قصد داشت زودتر از موعد تیمش را به مقصد ریاض ترک کند تا علاوه بر تمرین، بازیکنانش با شرایط جوی زمین بازی نیز آشنا شوند، اما با اتفاقات غیرمترقبه برنامه هایش به هم خورد. چی شد. عجیب ترین نکته این است که حنانوف، مدافع پرسپولیس زودتر وارد عربستان شده و حالا در تمرینات تیمش غایب است!

به دلیل ارزانتر بودن پرواز، باشگاه پرسپولیس قصد داشت تیمش را با ایرلاینی که مجوز فرود در این کشور را نداشت به عربستان سعودی ببرد. در این صورت عربستان به ایرلاین هایی که معمولاً پروازهای حج انجام می دهند مجوز می دهد و به همین دلیل حجاج سرخ چهره فردا با تعویض هواپیما راهی ریاض می شوند.

این موضوع حالا واکنش هایی را در پی داشته و عمده انتقادات متوجه مدیران باشگاه است. رضا درویشی که در زمان ورود نصر عربستان به تهران با حضور خود و دخترش در فرودگاه به بهانه هدیه به استقبال رونالدو رفت و با او عکس یادگاری گرفت.

پرسپولیس در شرایطی فردا راهی ریاض می شود که مهم ترین بازی تیمش مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و نبردی است که در صورت شکست، رویای صعود به مرحله بعد را در سر می پروراند. گم خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)