افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

تاکید بر تقویت ارائه خدمات در بازدید مدیرعامل بانک کاربهار از شعب شیراز

  • کد خبر : 136533
تاکید بر تقویت ارائه خدمات در بازدید مدیرعامل بانک کاربهار از شعب شیراز

به گزارش بازار به نقل از بانک کارآفرین، اواخر آبان ماه سال جاری مدیرکل این بانک به همراه معاون امور شعب و توسعه بازار برای تشریح اهداف و راهبردهای بانک به شیراز رفتند. و با بررسی دستاوردها و همچنین رفع نواقص احتمالی، دیداری صمیمانه با همکاران شعبه کریمخانزند، امیرکبیر و ستارخان داشته باشیم. در پی […]

به گزارش بازار به نقل از بانک کارآفرین، اواخر آبان ماه سال جاری مدیرکل این بانک به همراه معاون امور شعب و توسعه بازار برای تشریح اهداف و راهبردهای بانک به شیراز رفتند. و با بررسی دستاوردها و همچنین رفع نواقص احتمالی، دیداری صمیمانه با همکاران شعبه کریمخانزند، امیرکبیر و ستارخان داشته باشیم.

در پی رصد عملکرد شعب در تابستان سال جاری، شعب بانک های شیراز با جذب صنایع بزرگ، حمایت از شرکت ها و شرکت های دانش بنیان و ارائه خدمات سریع و سریع، موفق شدند روند مثبت خود را در دستیابی به اهداف تعیین شده حفظ کنند. کافی است. به مشتریان، جایگاهی شایسته در میان شعب Get در سراسر کشور.

احمد بهاروندی در این دیدار با همکاران خود ظرفیت های منحصر به فرد استان فارس را در زمینه های مختلف صنعتی، گردشگری و … برشمرد. و گفت: شناخت نقاط قوت استان در حوزه های مختلف اقتصادی و ایجاد همکاری و تعامل مناسب با مشتریان باید همواره مورد توجه جدی قرار گیرد که دستیابی به این مهم جز با بهره مندی از تیم حرفه ای و حفظ روحیه همدلی محقق نمی شود و خوشبختانه همکاران ما در شعب شیراز نشان داده اند که در این مسیر حرکت می کنند و امیدوارم با تقویت نقاط مثبت و رفع نواقص احتمالی، همچنان شاهد روند رو به رشد باشیم.

مدیرعامل بانک بر لزوم هماهنگی کامل شعب شیراز در کنار «پروژه هجرت» تاکید کرد و افزود: همکاران ما در شعب باید آمادگی تغییر سیستم متمرکز بانکی (کر بانک) را داشته باشند تا بتوانیم «ما می تواند سریعتر به هدف برسد. بیایید به هدف نهایی خود که تبدیل شدن به یک بانک کاملاً هوشمند است برسیم.»

بهاروندی در بازدید از شعبه امیر کبیر شیراز نیز گفت و گوی کوتاهی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) داشت و بر تقویت همکاری های دوجانبه تاکید کرد. مرتضی مصلی نیز ضمن تشکر از حمایت شعب بانک شیراز از شرکت های معرفی شده توسط کمیته امداد از ادامه روند فعلی ابراز خرسندی کرد.

در بازدید از شعب استان فارس معاون مدیر کل شعب و توسعه بازار نیز حضور داشت. سهراب صادقی در دیدار با همکاران خود به نام نیک بانک اشاره کرد و گفت: این قوت بانک در استان فارس نیز گسترش یافته است به گونه ای که مردم از رفتار خوب همکاران در شعب شیراز رضایت دارند. امیدوارم این روند با قدرت بیشتری ادامه یابد و بسترهای لازم برای حفظ تمایل به همراهی با پروژه مهاجرت قوی تر از قبل شود.”

مدیرعامل و تیم همراه با هدف تبیین اهداف و راهبردهای بانک، بررسی دستاوردها و رفع نواقص احتمالی از شعب بانک در شهرهای مختلف بازدید خواهند کرد و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.