افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

تولید 2 فروند موشک هوایی جدید برای مقابله با کروز

  • کد خبر : 136428
تولید 2 فروند موشک هوایی جدید برای مقابله با کروز

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی نور داعشوری در نشست کاروان راهیان با یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر هشت با اشاره به توانمندی های نیروی دریایی سپاه گفت: امروز به فضل الهی و دعای شهدا گام های بلندی برداشته ایم. در ساخت ارابه ساخته شده است و ارابه شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و […]

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی نور داعشوری در نشست کاروان راهیان با یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر هشت با اشاره به توانمندی های نیروی دریایی سپاه گفت: امروز به فضل الهی و دعای شهدا گام های بلندی برداشته ایم. در ساخت ارابه ساخته شده است و ارابه شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری نمونه ای از آن است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه استحکام و سرعت را از ویژگی های منحصر به فرد این نوع شناورها برشمرد و افزود: این شناورها توسط متخصصان کشوری ساخته شده که در دنیا بی سابقه و بی نظیر است و سرعت این شناورها سه برابر است. از سرعت کشتی های آمریکایی بیشتر است.

دریادار تنگسیری در حوزه موشک‌های دریایی گفت: توان موشک‌های نیروی دریایی سپاه در دنیا بی‌سابقه است و با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند اهداف خود را تا فاصله ۲۰۰۰ کیلومتری با دقت مورد اصابت قرار دهند.

وی بیان کرد: یکی از آخرین دستاوردهای متخصصان این نیرو، ساخت دو فروند موشک هوایی برای مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین و یک موشک کروز با برد 4 و 17 کیلومتر است که هم اکنون به مرحله تولید رسیده است. در آینده ارائه شده است.

دریادار تنگسیری در پایان تصریح کرد: ما روز به روز بر توان خود می افزاییم و شب و روز برای ایجاد امنیت و توسعه برای مردم خود بلد نیستیم و مردم عزیز ما باید بدانند که فرزندان این سرزمین از جان خود دفاع می کنند. کور کردن طمع دشمنان

خادم یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در اروندکنار شهرستان آبادان نیروی دریایی سپاه است که تا پایان سال 1402 هر هفته در قالب راهیان پیشرفت و راهیان نور پذیرای دانش آموزان از سراسر کشور است. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.