افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

جدیدترین اخبار فرش مدرن آشپزخانه / بیایید نگاهی به فرش هایی که عکس گلدان داشتند، حالا مد شده اند.

  • کد خبر : 136394
جدیدترین اخبار فرش مدرن آشپزخانه / بیایید نگاهی به فرش هایی که عکس گلدان داشتند، حالا مد شده اند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- ما ایرانی ها علاقه زیادی به قرار دادن فرش در قسمت های مختلف خانه داریم، هرچند در سال های اخیر انواع کفپوش های زیبا و متفاوت مد شده است، اما یک ایرانی باز هم باید فرش را جایی بگذارد زیرا هیچ چیز دلپذیرتر از این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- ما ایرانی ها علاقه زیادی به قرار دادن فرش در قسمت های مختلف خانه داریم، هرچند در سال های اخیر انواع کفپوش های زیبا و متفاوت مد شده است، اما یک ایرانی باز هم باید فرش را جایی بگذارد زیرا هیچ چیز دلپذیرتر از این نیست. پاهایتان را روی زمین گرم و نرم بگذارید و گاهی حتی بدتان نمی‌آید که روی مبل و روی مبل دراز بکشید و یک بالش زیر سرتان بگذارید و روی فرش دراز بکشید و تخم‌مرغ بشکنید و فیلم ببینید. در حال حاضر فرش ها به دو دسته فرش مدرن و فرش کلاسیک تقسیم می شوند که انتخاب آن ها به دکوراسیون کلی منزل شما بستگی دارد.

در این میان، افراد زیادی به دنبال فرش های مدرن آشپزخانه هستند، زیرا این انتخاب برای آشپزخانه می تواند بسیار شیک و جذاب باشد، زیرا اگر فرش های کلاسیک را انتخاب کنید، می توانید وضعیت آشفته و شلوغی را در آشپزخانه ایجاد کنید، در حالی که هر آشپزخانه ای می تواند به همان اندازه شلوغ و پر از تجهیزات باشد و برای کاهش مقداری از شلوغی و هرج و مرج در آن، می توانیم فرش های مدرنی را انتخاب کنیم که طرح های ساده ای دارند و به نوعی فضا را متعادل می کنند. حالا بریم سراغ عکس های جدیدترین فرش آشپزخانه مدرن و ویژگی هایی که باید داشته باشد.

فرش مدرن آشپزخانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ قابل شستشو باشد

یک لحظه چشمان خود را ببندید و آشپزخانه خود را تصور کنید، یک طرف در حال آشپزی و آشپزی، یک طرف در حال شستن ظرف ها و طرف دیگر اگر بچه کوچکی دارید، او نشسته و با او بازی می کند. غذا، و او آن را از گاهی اوقات دریافت می کند. قاشقی که نصفش ریخته، روی زمین می گذارید و زیر آن را دراز می کنید تا بریده شود، دستتان به ظرف ادویه می رسد و همه زردچوبه ها خالی می شود. فرش! وضعیت ماه واقعا دست به دست می شود، اما اگر فرش شما در برابر شستشو مقاوم است و ظرفیت بالایی دارد جای نگرانی و ناراحتی وجود ندارد، بنابراین یکی از ویژگی های مهمی که فرش آشپزخانه شما باید داشته باشد، قابلیت شستشو است. آن را به راحتی

فرش مدرن آشپزخانه

رنگ و مدل فرش مدرن آشپزخانه.

وجود فرش در آشپزخانه می تواند بسیار خوشایند باشد، زیرا نمی توانید آن را روی زمین سخت و سرد بگذارید و از آنجایی که می توانید مدت زیادی بایستید، این موضوع شما را آزار نمی دهد، اما از طرف دیگر رنگ و نقش و نگار فرش این ناحیه می تواند به طور قابل توجهی بر روحیه ما برای انجام کار در آشپزخانه تأثیر بگذارد.

معمولاً افراد هنگام انتخاب فرش آشپزخانه به دنبال آن دسته از فرش‌هایی هستند که طرح و رنگ آن‌ها باعث می‌شود لکه‌ها کمتر دیده شوند و در این میان، بسیاری از خانم‌ها علاقه‌مند هستند که به‌جای فرش‌های کلاسیک، فرش‌های مدرن آشپزخانه را تهیه کنند، زیرا بیشتر می‌توانند با دیگر عناصر آشپزخانه مانند کابینت ترکیب شود و می تواند دکوراسیون و فضایی فوق العاده زیبا و شیک را برای شما ایجاد کند. در مورد رنگ نیز می توان گفت که در سال های اخیر فرش خاکستری به عنوان رنگ فرش مناسب آشپزخانه بسیار محبوب شده است و پس از آن رنگ های بژ و خاکی ترجیح داده می شود.

فرش مدرن آشپزخانه

ابعاد فرش مدرن آشپزخانه چقدر باید باشد؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب فرش مناسب آشپزخانه باید به آن توجه کنید، ابعاد و اندازه فرشی است که برای این قسمت تهیه می کنید که به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

آشپزخانه با جزیره: اگر کابینت آشپزخانه شما و طراحی داخلی آن به شکل جزیره ای است، بهتر است از دو فرش راهرو در دو طرف جزیره استفاده کنید و با این کار آشپزخانه خود را نمایان کنید.

آشپزخانه باریک: اگر آشپزخانه شما راهروی باریکی دارد، بهتر است از فرش های راهرویی استفاده کنید که جلوی اجاق گاز و سینک را می پوشانند.

فرش مدرن آشپزخانه

آشپزخانه مستطیلی: اگر آشپزخانه شما مستطیل شکل است و میز ناهارخوری در آن قرار داده اید، بهتر است بسته به اندازه این قسمت از خانه از فرش های شش و چهار متری استفاده کنید و پایه های صندلی ها را یکدست در نظر بگیرید. روی فرش وقتی از روی میز خارج می شوند. این را هم اضافه کنیم که فرش آشپزخانه باید به گونه ای باشد که پاها در هنگام شستن ظرف ها و پختن غذا به گونه ای باشد که فاصله آن با کابینت ها تقریباً چهار یا هشت سانت باشد.

فرش مدرن آشپزخانه

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.