افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

جذاب ترین مدل های لاک و طراحی ناخن برای کریسمس 2024 / انجام آن توسط خودم بسیار آسان است

  • کد خبر : 136342
جذاب ترین مدل های لاک و طراحی ناخن برای کریسمس 2024 / انجام آن توسط خودم بسیار آسان است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- به نظر می رسد این روزها مناسبت های زیادی برای شادی داریم و از آنجایی که ما ایرانی ها همیشه به دنبال بهانه ای برای جشن و مهمانی هستیم، مناسبت های خارجی مانند کریسمس، هالووین، جمعه سیاه و … را از دست نمی دهیم! مثلا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- به نظر می رسد این روزها مناسبت های زیادی برای شادی داریم و از آنجایی که ما ایرانی ها همیشه به دنبال بهانه ای برای جشن و مهمانی هستیم، مناسبت های خارجی مانند کریسمس، هالووین، جمعه سیاه و … را از دست نمی دهیم! مثلا همین کریسمس که می گوییم البته به جز خانواده هایی که مسیحی هستند برای بقیه مردم معنی ندارد اما ما انسان هستیم و با توجه به شرایط و مشکلاتی که داریم دوست داریم شاد باشیم. به هر دلیلی و این برای شادی دیگران است، فرهنگ ها ما را خوشحال می کنند و به نوعی ما را با هم متحد می کنند.

اما در این مواقع حتما چیزی لازم است، مثلا یکی از آنها یک غذای جذاب است که خودمان یک سری غذاهای خوشمزه مخصوص شب یلدا داریم. اما برای کریسمس بیشتر استایل های او مهم است و در استایل زنانه به غیر از لباسی که می پوشد، لاک ناخن نیز بسیار مهم است که می تواند یکی از نشانه های کریسمس باشد. برای خانم هایی که به طراحی ناخن علاقه دارند، مهم است که این طراحی را با توجه به فصل یا مراسم و ظاهرشان انجام دهند و مانند آن رفتار نکنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که این موضوع برایتان مهم است، حتما مقاله را دنبال کنید تا نکات مهمی در مورد طراحی کریسمس بیاموزید.

بیایید رنگ لاکی که با رنگ پوست شما مطابقت دارد را بشناسیم.

اگر پوست روشنی دارید: اگر خانمی با پوست روشن هستید، بگذارید به شما بگویم که خوب است زیرا بیشتر رنگ ها شما را چاپلوسی می کنند و می توانید بیشتر رنگ ها را برای یک مهمانی سرد انتخاب کنید. برای پوست های روشن رنگ های سرد پیشنهاد می شود که البته اگر باید طراحی شود با رنگ های گرم ایده آل خواهد بود.

اگر پوست تیره ای دارید: باید بدانید که اگر زنی با پوست تیره هستید، باید رنگ های لاک ناخن را انتخاب کنید که تضاد بیشتری با رنگ شما داشته باشد. برای مثال پیشنهاد می کنیم از رنگ های قرمز با تن های نارنجی استفاده کنید. بدانید که در واقع رنگ های قرمز می توانند جلوه ای منحصر به فرد به رنگ پوست گندمی شما ببخشند، پس برای انتخاب رنگی که به عنوان پایه لاک ناخن کریسمس خود استفاده می کنید به این طیف رنگ توجه کنید.

طرح لاک کریسمس.

اگر پوست سبزی دارید: خانم هایی که پوست سبز یا تیره دارند، بهتر است مراقب باشند لاک های قرمز، بنفش تیره و آبی را دوست نداشته باشند که می تواند ظاهر شما را تیره کند. اما در عوض می توانید رنگ دودی را انتخاب کنید و استفاده از پایه های طلایی نیز برای رنگ پوست سبز به شدت توصیه می شود. در اینجا می توانید از طرح هایی مانند بابانوئل یا دانه های برف برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید.

چگونه در خانه ناخن طراحی کنیم؟

خوب شما روش های محدودی برای طراحی ناخن های خود در خانه دارید، زیرا طراحی های کریسمس اصلا آسان نیست و با توجه به اینکه شما حرفه ای نیستید، احتمال خراب شدن آن وجود دارد. پس بیایید از طرح ساده تری مانند دانه برف استفاده کنیم و با به کار بردن این طرح زیبا از صرف هزینه زیاد برای طراحی ناخن جلوگیری کنیم.

– برای کشیدن دانه های برف باید از برس های ظریف استفاده کنید.

– برای اینکه جلوه جذاب تری به طرح زمستانی خود ببخشید از نگین های زینتی کوچک استفاده کنید.

– اگر به نظر شما خیلی سخت است و استعداد طراحی ندارید، می توانید از استیکرهای برفی استفاده کنید.

– البته می توانید از لاک اکلیلی نقره ای هم برای براق شدن کار استفاده کنید.

– برای حفظ سلامت ناخن ها و البته ماندگاری لاک بیشتر از تاپ کات استفاده کنید.

طرح لاک کریسمس.

اما طرح های جذاب برای طراحی ناخن کریسمس.

طرح لاک کریسمس.

طرح لاک کریسمس.

طرح لاک کریسمس.

طرح لاک کریسمس.

طرح لاک کریسمس.

طرح لاک کریسمس.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.