افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

لغو سفر پرسپولیس هواداران الهلال و النصر را گرد هم آورد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 136329
لغو سفر پرسپولیس هواداران الهلال و النصر را گرد هم آورد – پرسپولیس نیوز

در پی لغو سفر پرسپولیس به ریاض، برخی از هواداران تیم فوتبال الهلال عربستان خواستار اعلام برنده شدن این تیم از سوی AFC شدند. تیم های فوتبال نصر و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023 روز دوشنبه 15 آذرماه ساعت 21:30 در ورزشگاه پارک اول به مصاف هم خواهند رفت. […]

در پی لغو سفر پرسپولیس به ریاض، برخی از هواداران تیم فوتبال الهلال عربستان خواستار اعلام برنده شدن این تیم از سوی AFC شدند.

تیم های فوتبال نصر و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023 روز دوشنبه 15 آذرماه ساعت 21:30 در ورزشگاه پارک اول به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که قرار بود کاروان تیم پرسپولیس سه روز زودتر وارد ریاض شود که به دلیل مخالفت مقامات سعودی، این سفر لغو و به بامداد یکشنبه 14 آذرماه موکول شد.

تیم های النصر و الهلال به عنوان دو رقیب سنتی در عربستان شناخته می شوند و هواداران این دو تیم همیشه از یکدیگر متنفرند. پس از لغو سفر پرسپولیس به ریاض، برخی از هواداران الهلال در فضای مجازی خواستار برنده اعلام شدن پرسپولیس مقابل النصر شدند و از مدیران پرسپولیس خواستند از این باشگاه به مسئولان شکایت کنند. هواداران الهلالی در جمع هواداران النصر واکنش نشان دادند و گفتند: شرط ورود کاروان پرسپولیس به عربستان در فاصله سه روز مانده به شروع بازی چیست؟

یکی دیگر از رسانه های طرفدار نصر نوشته است که بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC، تنها 48 ساعت قبل از بازی، هواپیمای حامل بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس می تواند در فرودگاه ریاض فرود بیاید و آنها (بازیکنان پرسپولیس) به دنبال این هستند. قبل از بازی جنجال ایجاد کنید، این مسابقه است.

پرسپولیس با 7 امتیاز در رده دوم جدول گروه E قرار دارد و النصر با 12 امتیاز صدرنشین است و 90 درصد صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده است. در دیگر دیدار این گروه، استقلال از تاجیکستان و الدحیل قطر هر دو بدون شانس صعود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)