افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

قانون تملک آپارتمان باید بازنگری شود مردم پس از ساخت و ساز از کیفیت پایین ساختمان رنج می برند.

  • کد خبر : 136282
قانون تملک آپارتمان باید بازنگری شود مردم پس از ساخت و ساز از کیفیت پایین ساختمان رنج می برند.

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن در همایش ملی مدیریت نگهداری ساختمان با رویکرد سیستمی در دانشگاه آزاد ساری با بیان اینکه گروه سرمایه گذاری مسکن در 26 استان کشور در حال ساخت مسکن است، گفت: نتیجه این همایش عام المنفعه است. و مردم به مسکن […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن در همایش ملی مدیریت نگهداری ساختمان با رویکرد سیستمی در دانشگاه آزاد ساری با بیان اینکه گروه سرمایه گذاری مسکن در 26 استان کشور در حال ساخت مسکن است، گفت: نتیجه این همایش عام المنفعه است. و مردم به مسکن با کیفیت نیاز دارند.

بخش زیادی از مردم از بی کیفیتی و رها شدن ساختمان ها پس از ساخت رنج می برند. بنابراین بازنگری در قانون تملک آپارتمان ها ضروری است.

و ادامه داد: بخش زیادی از مردم از بی کیفیتی و رها شدن ساختمان ها پس از ساخت رنج می برند. بنابراین بازنگری در قانون تملک آپارتمان ها ضروری است.

در حال حاضر با بیش از 700000 مهندس در کشور، هنوز از افرادی که تجربه ساخت و ساز ندارند برای نگهداری ساختمان ها استفاده می شود!

جواهری افزود: برای نگهداری ساختمان باید از افراد واجد شرایط استفاده شود. در حال حاضر با بیش از 700000 مهندس در کشور، هنوز از افرادی که تجربه ساخت و ساز ندارند برای نگهداری ساختمان ها استفاده می شود!

در بسیاری از نقاط جهان اینترنت اشیا و هوشمندی وارد صنعت ساخت و ساز شده است

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری املاک گفت: نتایج این همایش باید رصد شود. علاوه بر این، بحث هوشمندسازی باید در بحث نگهداری ساختمان گنجانده شود. در بسیاری از نقاط جهان اینترنت اشیا و هوشمندی وارد صنعت ساخت و ساز شده است.

همچنین مرتضی رعیتی، کارشناس مسکن و دبیر کمیته علمی کنگره ملی مدیریت نگهداری ساختمان با رویکرد سیستمی، اظهار داشت: بحث نگهداری ساختمان به زندگی مردم مربوط می شود، رویکرد کار باید از اعتماد به ساخت و ساز باشد. اعتماد

ما باید از زلزله های مختلف درس بگیریم. ساختمان های لرزه ای باید بازدید شود. عوامل اجرایی ساختمان باید ساماندهی شوند و این افراد مورد توجه و ارزیابی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در مقطعی گروه کنترل مضاعف ایجاد شد و سپس سعی شد بحث های تخصصی در صنعت ساختمان ترویج شود، ادامه داد: باید از زلزله های مختلف درس بگیریم. ساختمان های لرزه ای باید بازدید شود. عوامل اجرایی ساختمان باید ساماندهی شوند و این افراد مورد توجه و ارزیابی قرار گیرند.

رعیتی خاطرنشان کرد: برای آموزش در سال 2082 بر روی استادان باند اسکلت تحقیقاتی انجام شد و بیش از 1000 نفر شناسایی شدند. از این تعداد 300 نفر مجوز کار گرفتند. این فعل برای سازماندهی و یافتن عیوب در ساخت و ساز ساختمان ها بسیار مهم است.

تعمیر و نگهداری ساختمان تقریباً 30٪ موضوعات مشترک با سایر رشته ها دارد. عوامل موثر مختلف در نگهداری ساختمان نیاز به هماهنگی را توجیه می کند. این نرم افزار برای مقاوم سازی، تعمیر و نگهداری و مدیریت تعمیرات می باشد.

این کارشناس مسکن تصریح کرد: تعمیر و نگهداری ساختمان تقریباً 30 درصد مشکلات مشترک با سایر رشته ها دارد. عوامل موثر مختلف در نگهداری ساختمان نیاز به هماهنگی را توجیه می کند. این نرم افزار برای مقاوم سازی، تعمیر و نگهداری و مدیریت تعمیرات می باشد.

رعیتی با ذکر مثالی از امنیت ساختمان تاکید کرد: وقتی موضوع به جان مردم مربوط می شود، نوشتن مقاله راه حل نیست. باید بنشینیم و بحث نگهداری را مطرح کنیم. رویکرد کار باید از اعتماد به اعتماد پیش برود، بنابراین ما موفق خواهیم بود.

دبیر کمیته علمی همایش ملی مدیریت نگهداری ساختمان با رویکرد سیستمی با تاکید بر پیشرفت در مدیریت و اجرای ساختمان، گفت: باید به مردم آموزش دهیم که توجیه سرمایه گذاری در مباحث مهندسی در حین اجرا یک سرمایه گذاری است. باشد که برای شما آرامش به ارمغان بیاورد.

ساختمان ها سرمایه ملی هستند و در حال حاضر با سه ضلع مثلث شهروندان و قوانین دانش و حکمرانی باید آن را از بحث نگهداری پیکربندی و اجرا کنند.

وی تاکید کرد: ساختمان ها سرمایه ملی هستند و در حال حاضر با سه ضلع مثلث شهروندان و قوانین دانش و حکمرانی باید با موضوع نگهداری آن را پیکربندی و اجرا کنند. چرا افراد غیرمتخصص به تعمیر و نگهداری ساختمان اختصاص دارند؟ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری املاک اعلام کرد: اکنون با وجود اینکه بیش از 700 هزار مهندس در کشور مشغول به کار هستند، همچنان از افرادی که سابقه ساخت و ساز ندارند برای نگهداری ساختمان ها استفاده می شود.

در ادامه رمضان نصرالله تبار نماینده انجمن صنفی سازندگان خانه و ساختمان استان مازندران در این همایش گفت: دانشگاه ها باید وارد بحث تربیت نیروهای مجری خبره شوند تا پست های نگهداری در دانشگاه ها نصب و تدریس شود.

وی در همایش ملی مدیریت نگهداری ساختمان با رویکرد سیستمی در دانشگاه آزاد ساری درباره اهمیت نگهداری ساختمان گفت: ساختمان مجموعه لاینفکی است که مسکن بخشی از آن است. برای ارتباط مستقیم مسکن و انسان بسیار مهم است. مسکن گران ترین کالاست و طبیعتا تولید آن باید در دست متخصص ترین افراد باشد.

نصرالله تبار: عمر مفید ساختمان های ایرانی بین 20 تا 25 سال است اما در کشورهای پیشرفته این رقم به 100 سال می رسد. یعنی هزینه ساخت خانه برای ما 4 برابر است

نماینده انجمن سازندگان خانه و ساختمان استان مازندران گفت: مسکن 25 تا 30 درصد گردش مالی کشور و 50 تا 70 درصد بودجه خانواده را تشکیل می دهد و متاسفانه عمر مفید ساختمان های ایرانی بین 20 تا 20 سال است. 25 سال. اما در کشورهای پیشرفته این عدد به 100 سال می رسد. یعنی هزینه ساخت خانه برای ما 4 برابر بیشتر است.

وی ادامه داد: به نظر من مهمترین مشکل در اداره نگهداری ساختمان بحث فقر و نبود اطلاعات فرهنگی در این اداره کل است. برای درک اهمیت نگهداری ساختمان، باید فرهنگ سازی کنید.

برای عملکرد صحیح سیستم نگهداری ساختمان باید به آسیب های قبلی مانند مصالح غیر استاندارد یا ناظران غیر حرفه ای و … توجه شود.

نصرالله تبار تصریح کرد: برای عملکرد صحیح سیستم نگهداری ساختمان باید به آسیب های قبلی مانند مصالح غیراستاندارد یا ناظران غیرحرفه ای و … توجه شود.

نماینده انجمن صنفی سازندگان خانه و ساختمان استان مازندران نبود نیروی کار کارآمد را یکی دیگر از معایب دانست و گفت: دانشگاه ها باید در بحث تربیت نیروهای مجری متخصص وارد شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.