افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

نظر شما در مورد آشنایی با شلوارهای مدل مامان چیست؟ آیتمی که می توانید با آن ترکیب کنید تا باحال ترین شوید

  • کد خبر : 136273
نظر شما در مورد آشنایی با شلوارهای مدل مامان چیست؟  آیتمی که می توانید با آن ترکیب کنید تا باحال ترین شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در دنیای مد و مد، مهم شیک پوش بودن است، زیرا حتی استایل داشتن آنقدرها هم مهم نیست و همه چیز به ترند شدن یا نشدن یک لباس برمی گردد. مثلاً در دهه 80 که همه شلوارهای تنگ می پوشیدند و این یک ترند محسوب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در دنیای مد و مد، مهم شیک پوش بودن است، زیرا حتی استایل داشتن آنقدرها هم مهم نیست و همه چیز به ترند شدن یا نشدن یک لباس برمی گردد. مثلاً در دهه 80 که همه شلوارهای تنگ می پوشیدند و این یک ترند محسوب می شد، فکر می کردید یک روز شلوارهای گشاد دهه 50 مد شوند؟ در آن زمان اگر شلوار کسی گشاد بود مورد تمسخر و خنده قرار می گرفت. همچنین شلوارهای جیب دار حتی برای پسرها نیز مد محسوب می شوند، اما اکنون شاهد هستیم که دخترانمان از این شلوار به نام شلوار باربری استفاده می کنند و اتفاقاً بسیاری از ما آن را شیک و جذاب می دانیم.

بله، درست است که مد می تواند تاثیر زیادی در نحوه لباس پوشیدن ما داشته باشد و آنچه که ما اصلاً به آن فکر نمی کنیم می آید و ترند روز خواهد بود! یکی از این لباس‌ها شلوارهای مدل مامان است که آن را در خدمتکارها و گاهی اوقات در مردان مشاهده می‌کردیم. یکی از اون شلوارهای دهه شصتی که پاهای گشاد و کمرش بلند بود. بله، این شلوارها امروزه به مامان شلوار معروف است که به استایل رترو نیز مربوط می شود. استایل مامان را خیلی از دختر خانم ها می پسندند اما با این مشکل که نمی دانند با چه مانتو یا لباسی ترکیب کنند، بنابراین در این مقاله قصد داریم این موضوع را به خوبی یاد بگیریم و با آن آشنا شویم.

شلوار مامان برای چه افرادی مناسب است؟

بهترین خبر این است که اگر اندامی چاق یا پر اندام دارید، باید به شما بگوییم که این مدل شلوار برای شما بسیار مناسب است، زیرا فکر اولین باری که شلوار جین پوشیدید و اندامتان برآمده و غیر جالب به نظر می رسید، بیایید ببینیم. که جاذبه اصلا برای شما مناسب نیست! احتمالاً قول داده اید که وزن کم کنید، اما هنوز خوش فرم هستید و کمدتان پر از شلوار جین تنگ است که از آن راضی نیستید.

اما حالا با مام استایل یا شلوار مام فیت آشنا شدید و اینجاست که می توان گفت این مدل ها بهترین گزینه برای شما هستند و به راحتی می توانید آن ها را با نیم بوت و شلوار نخی ترکیب کنید. با کفش هایی مثل کفش های دانشگاهی و حتی کفش های پاشنه بلند، زیبایی خاص خود را دارند!

شلوار مدل مامان

شلوار مدل مامان

استایل رسمی با مامان استایل چیست؟

اگر قصد شرکت در یک مراسم رسمی را دارید، بهتر است کت یا کت زنانه بپوشید. پوشیدن شلوار استایل مامان با کت کوتاه یا بلند این امکان را به شما می دهد که تضاد خاص و زیبایی را در استایل خود ایجاد کنید و به این ترتیب تیپ مامان استایل شما جذاب تر شده و در مهمانی شیک و زیباتر می شوید. .

استایل خیابانی با شلوار مامان

شاید شما هم پس از دانستن این سبک شلوارها و اینکه چه مدل هایی را می توان با مامان استایل ترکیب کرد، هیجان زده شده اید، زیرا بهتر است بدانید که بسیاری از انواع روزمره و خیابانی را می توان با شلوار مامانی ترکیب کرد. در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که از تی شرت های کاغذی زنانه یا زنانه یا حتی مردانه استفاده کنید. سپس قسمتی از جلوی پیراهن یا تی شرت را داخل شلوار فرو کنید یا شلوار را کاملا روی تی شرت یا پیراهن قرار دهید. حالا یک کمربند زیبای زنانه بپوشید تا زیباتر شوید!

در مدل دوم می توانید یک ژاکت باز کوتاه با شلوار مدل مامان بپوشید و مدل دهید. و در مدل سوم بنا به پیشنهاد ما می توانید پیراهن های کاملا پوشیده به همراه امکان پوشیدن تی شرت روشن و مانتو باز به همراه شلوار مامان بپوشید تا ظاهر خیابانی مدرن داشته باشید.

شلوار مدل مامان

چگونه با شلوار به سبک مامان استایلی هنری داشته باشیم؟

در دنیای هنر، ایجاد فضای هنری اغلب با رنگ و جسارت همراه است. به عنوان مثال، یکی از ایده هایی که می توانید با شلوارهای مدل مامان استفاده کنید این است که از کفش های ساق رنگی مانند کفش آل استار استفاده کنید یا اگر کفش کتانی بدون پا دارید، جوراب ساق رنگی بپوشید، فراموش نکنید که آنها بهترین هستند. . فراموش نکنید که عناصری که می توان در یک نوع هنر به کار برد باید ترکیبی از هنر و رنگ باشد. از طرفی می توانید از شال و مانتوهای نخی رنگارنگ بیشتر استفاده کنید، آستین های مانتو را تا کرده و با یک بلوز زنانه شیک بپوشید. امروزه این تیپ مورد علاقه بسیاری از دختران نوجوان به حساب می آید و ترکیب این شلوار با یک پیراهن همسان باعث می شود استایلی بسیار جذاب به نمایش بگذارید.

شلوار مدل مامان





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.