افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

کاهش قیمت فولاد باعث عدم رونق تولید شده است

  • کد خبر : 136242
کاهش قیمت فولاد باعث عدم رونق تولید شده است

حمیدرضا روستاگر در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیشتر فعالان صنعت آهن به دلیل کاهش قیمت فولاد متضرر هستند، اظهار داشت: در حال حاضر بازار آرام است و امیدواریم شاهد رونق تولید و بازار باشیم. . البته با برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت امیدواریم به زودی شاهد تحول بزرگی […]

حمیدرضا روستاگر در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیشتر فعالان صنعت آهن به دلیل کاهش قیمت فولاد متضرر هستند، اظهار داشت: در حال حاضر بازار آرام است و امیدواریم شاهد رونق تولید و بازار باشیم. . البته با برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت امیدواریم به زودی شاهد تحول بزرگی در این زمینه باشیم.

و افزود: یکی از مسائلی که باعث می شود تولیدکنندگان در فصول با مشکل مواجه شوند بحث انرژی اعم از گاز و برق است. در صنعت فولاد خاموش و روشن کردن مجدد گاز یا برق کار آسانی نیست، هر بار که اتفاق می افتد بسیار گران است.

رئیس اتحادیه آهن و فولاد تهران گفت: کارگران و کارکنان کارخانه ها را نمی توان به سادگی تعطیل کرد. اگر قرار است گاز قطعی شود باید از قبل حتی ساعتی این موضوع را به ما اطلاع دهند. اگر بخواهیم از تولید حمایت کنیم باید دو طرفه باشد.

رستگار تاکید کرد: برخی واحدهای خدماتی و رفاهی مصرف گاز بسیار بالایی دارند و از مشعل های بزرگ در فضای باز استفاده می کنند تا بتوانند خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه دهند، نمی گویم اینطور نیست اما باید تفکیک شود. از کارخانه ای که در سخت ترین شرایط کار می کند

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور، کارخانه ها سخت ترین شرایط را دارند، نرخ باید به گونه ای باشد که تولیدکننده بتواند به کار خود ادامه دهد. شرایط عادی برای فصل سرما و قطعی گاز امسال پیش بینی می شود.

رئیس اتحادیه آهن و فولاد تهران افزود: شرایط عادی است و مشکل خاصی پیش بینی نمی شود و امیدواریم شرایط به همین منوال ادامه داشته باشد و تولیدکنندگان در فصل سرما امسال مشکلی نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.