افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

کنایه اسطوره پرسپولیس برای لغو سفر به عربستان; فقط حرف می زنند/ پرسپولیس همیشه تیم مردم است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 136226
کنایه اسطوره پرسپولیس برای لغو سفر به عربستان;  فقط حرف می زنند/ پرسپولیس همیشه تیم مردم است – پرسپولیس نیوز

حسین کلانی که در جشن تولد 60 سالگی پرسپولیس شرکت کرده بود، درباره وضعیت فعلی پرسپولیسی ها صحبت کرد. روز گذشته جشن تولد 60 سالگی باشگاه پرسپولیس قبل از تمرین سرخ پوشان در ورزشگاه کاظمی برگزار شد. در این جشن حسین کلانی یکی از اولین بازیکنان تاریخ پرسپولیس نیز حضور داشت که با اعضای تیم […]

حسین کلانی که در جشن تولد 60 سالگی پرسپولیس شرکت کرده بود، درباره وضعیت فعلی پرسپولیسی ها صحبت کرد.

روز گذشته جشن تولد 60 سالگی باشگاه پرسپولیس قبل از تمرین سرخ پوشان در ورزشگاه کاظمی برگزار شد. در این جشن حسین کلانی یکی از اولین بازیکنان تاریخ پرسپولیس نیز حضور داشت که با اعضای تیم اختلاط کرد و سپس عکس دسته جمعی گرفت. به همین مناسبت این جانباز گفت وگویی انجام داد که می خوانید:

جشن تولد 60 سالگی پرسپولیس

شصتمین سالگرد باشگاه پرسپولیس بود و به ما گفتند همدیگر را ملاقات کنیم. من، آقا درویش، بقیه بچه ها و آقا یحیی بودیم. با توجه به اینکه آخرین تمرین تیم قبل از سفر به عربستان بود، به آنجا رفتیم و لحظات خوبی را با اعضای تیم سپری کردیم. از آقای خوردبین خواستیم شمع را فوت کند چون قدیمی ترین های تخت جمشید هستند. بعد کمی با بچه ها صحبت کردیم و خاطرات گذشته را مرور کردیم و بس و خداحافظی کردیم.

طنز خوب است، اما حق خود را نمی دهند.

روحیه بچه ها خوب است اما متاسفانه هیچ کدام از حق پرسپولیس نمی گذرند. حق تبلیغات و پخش در میدان نمی دهند و باشگاه های دیگر این مشکلات را دارند. بچه ها قهرمان شدند و چیزی که به سراغشان می آمد را نگرفتند. یک دوره ای است که این بچه ها تمام عمرشان را صرف فوتبال می کنند و با زحماتی که این همه سال انجام می دهند پول در می آورند و وقتی حقشان را نمی دهند روحیه شان را تحت تاثیر قرار می دهد. همه به باشگاه علاقه دارند و به موفقیت پرسپولیس همدیگر را دوست دارند اما مشکلات حل نشده است.

من یک مصاحبه مطبوعاتی خواهم کرد

ما نمی دانیم این هزینه ها و پول ها کجا می رود و به چه کسانی می رسد. معلوم نیست چه کسانی از این پول استفاده می کنند و به آنها گوش نمی دهند. الان انشالله وقتی بچه ها از سفر برگشتند باید در مصاحبه مطبوعاتی صحبت کنم.

من فرقی بین درویش و بچه ها ندیدم.

فرقی بین بچه و درویش نیست. آنها مشکلات را با هم می بینند و باید با هم آنها را حل کنند. همه می خواهند این شایعه را پخش کنند که اختلاف دارند. من در جریان نامه اعتراضی بازیکنان نیستم و دخالتی هم نخواهم کرد، اما طبق شنیده ها مشکلاتشان را در نامه نوشته اند.

لغو پرواز پرسپولیس به عربستان

عربستان همیشه برای ما مشکل ساز بوده است. متأسفانه آنها ارتباط نزدیکی با کنفدراسیون دارند و مسئولان ما در کنفدراسیون نفوذی ندارند و فقط صحبت می کنند. امیدوارم حل بشه

می خواستند شاهین را خراب کنند که ما پرسپولیسی شدیم.

زمانی که در پرسپولیس بودیم همیشه با دوستان قدیمی خاطراتی داشتیم. موفقیت های ما با هم بود، شادی ها و شکست های ما با هم بود. ما سعی می کنیم با افراد معدودی که هنوز در قید حیات هستند ارتباط برقرار کنیم، اما سن ما افزایش یافته و بسیاری از همراهان ما متأسفانه از دنیا رفته اند و دیگر در دنیا نیستند. بچه های جدید پرسپولیس مثل بچه ها و نوه های ما هستند. ما هم کمی دچار فراموشی می شویم و خاطراتمان بهتر است در آرشیو روزنامه ها پیدا شود. آن زمان که ما در باشگاه شاهین بودیم، شاهین بزرگترین تیم فوتبال این کشور بود و در آن زمان جایگاهی مشابه تیم روستا داشت و متعلق به روستا بود. می خواستند آن را خراب کنند، اما نتوانستند ما را از هم جدا کنند. ما جدا نشدیم، به باشگاه پرسپولیس آمدیم و از وجود و تاثیرات آقای عبده استفاده شد و همه دست به دست هم دادیم تا باشگاه پرسپولیس همان شکوه و قدرتی را که ما در شاهین داشتیم به دست آورد. اسم ما عوض شده ولی وجود و واقعیتش عین شاهین است.

تمام امید ما به مردم است.

برای باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و ما هم از داشتن این افراد خوب خوشحالیم. خوشحالم که مردم همیشه در کنار ما بودند و از ما حمایت کردند و همه امیدمان به این مردم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.